14 ❥

274 15 3
                                    

𝐷𝑎𝑦 4

𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑖𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑑𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑢𝑝 𝑡𝑜. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑓𝑎𝑠𝑡 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝, 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝐽𝑖𝑛 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑠ℎ𝑖𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔  𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑟𝑢𝑝𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑦 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒. 𝑊𝑖𝑡ℎ 𝑎 ℎ𝑒𝑎𝑣𝑦 𝑠𝑖𝑔ℎ, ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 ℎ𝑖𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔. 𝐽𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. 𝐻𝑒 ℎ𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑙 𝑛𝑜𝑡𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟.

𝐽𝑖𝑛 𝑔𝑜𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑙𝑖𝑝𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑁𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛'𝑠 𝑏𝑒𝑑. "𝐺𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑎𝑙𝑙 𝑔𝑖𝑟𝑎𝑓𝑓𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠𝑠 𝑢𝑝. 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡. 𝐽𝑖𝑛 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒. "𝐺𝑜𝑜𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙" 𝑁𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑎𝑟𝑐𝑎𝑠𝑡𝑖𝑐 𝑡𝑜𝑛𝑒. 𝐻𝑖𝑠 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑠𝑝𝑦 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔, 𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑠ℎ𝑖𝑣𝑒𝑟𝑠 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑝𝑖𝑛𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘. "𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝐻𝑜𝑏𝑖, 𝐼'𝑙𝑙 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑" 𝐽𝑖𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑒𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝑁𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑔𝑟𝑢𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝐻𝑜𝑏𝑖'𝑠 𝑏𝑒𝑑. 𝑁𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 𝐻𝑜𝑏𝑖 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑝. "𝑇𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑢𝑝 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑔" 𝑁𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑, 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑚𝑝𝑙𝑒𝑠. 𝐻𝑜𝑏𝑖 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚.

*******

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑎𝑟𝑚 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓𝑓. 𝐻𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑏 ℎ𝑖𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑖𝑡 𝑜𝑓𝑓. 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑓𝑖𝑐𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑡. 𝐻𝑒 𝑠𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠. 𝐴 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦.

𝑇ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑙𝑒𝑔𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑛𝑔𝑙𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑛𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟. 𝑇ℎ𝑒𝑛 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑟𝑖𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑡.

𝑇ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙
"𝐻𝑒𝑙𝑙𝑜?"

"𝐻𝑒𝑦, ℎ𝑜𝑤 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑠 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑘𝑎𝑦?!"

"𝑌𝑒𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔, 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑑𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑏𝑒ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔."

"𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎 𝑟𝑒𝑙𝑖𝑒𝑓 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟, 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑟𝑒, 𝑤𝑒 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑜𝑚𝑜𝑟𝑟𝑜𝑤."

"𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑒𝑎𝑛 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡?"

"𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑟 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒, 𝑠𝑜 𝑤𝑒 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑚𝑒, 𝑤𝑒'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 𝑤𝑒'𝑣𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜 𝑓𝑎𝑟."

"𝑂ℎ 𝐼 𝑠𝑒𝑒, 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑡, 𝐼'𝑙𝑙 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑑𝑠."

"𝐺𝑟𝑒𝑎𝑡, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢, 𝐼 𝑎𝑝𝑝-𝐻𝐸𝑌  𝐺𝐸𝑇 𝑂𝑈𝑇 𝑂𝐹 𝑇𝐻𝐴𝑇!  𝑁𝑂 𝑇𝑂𝑈𝐶𝐻𝐼𝐸! 𝑎ℎ- 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑏𝑖𝑔 𝑏𝑎𝑏𝑖𝑒𝑠 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑒𝑎𝑡, 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑠 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛, 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑦𝑒."

"𝑊𝑒𝑙𝑙 𝑑𝑜, 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔, 𝑏𝑦𝑒."

𝐸𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙

Too Cute| Taegiminkook ( discontinued) Where stories live. Discover now