20 ❥

219 10 0
                                    

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑡 𝑢𝑝. 𝑊𝑎𝑠 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑜𝑠𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑙𝑢𝑠𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑? 𝑇ℎ𝑒 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑦𝑒𝑠. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑑𝑒𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ. 𝐻𝑒 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑛 𝑝𝑢𝑟𝑝𝑜𝑠𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑓𝑙𝑢𝑠𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚, 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑒 "𝑔𝑎𝑚𝑒" 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑓𝑓. 𝑁𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟, 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑. 𝐵𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡, 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑜 ℎ𝑖𝑠 50 𝑠𝑞𝑎𝑢𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑝𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑏𝑖𝑡 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑜𝑤 𝑜𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦. 𝑆𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑓𝑢𝑙, 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑖𝑤 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑑𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑓𝑢𝑛 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟.

𝑇𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑛 𝑎𝑠 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝑞𝑎𝑢𝑡. 𝐻𝑖𝑠 𝑙𝑒𝑔𝑠 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑤𝑒𝑎𝑘 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑛 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑛𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑦𝑚. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑙𝑒. "𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑠" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦. 𝐻𝑒 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦. "𝑤𝑜𝑤, ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑙𝑜𝑤 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑐ℎ𝑜𝑘𝑒!" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑝𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑐ℎ𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟.

𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡. "𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑘𝑎𝑦?!" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑛𝑒. 𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ ℎ𝑒 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑡 𝑎 𝑙𝑜𝑠𝑠 𝑜𝑓 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠. 𝐻𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡 𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑎 𝑏𝑖𝑡. "ℎ𝑜𝑤 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑒 𝑔𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑟𝑚𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠ℎ 𝑢𝑝?~" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦, ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑒𝑔𝑠 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑒. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑠 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑡. "𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑦𝑜𝑢?" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑝𝑜𝑙𝑖𝑡𝑒𝑙𝑦. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑑𝑒𝑛𝑖𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑜𝑓𝑓𝑒𝑟. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑘𝑒𝑝𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑦𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑙. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑎𝑠𝑘 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑤𝑜𝑜𝑝𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠. "𝑒𝑒𝑘!! " 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚. "𝑒ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑙?! 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑛𝑒𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑝!" ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑢𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑔𝑟𝑖𝑙𝑦. "𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑤𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑛 ℎ𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠." 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟. 𝐻𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑝𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑡. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑚𝑑 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔. 𝐴 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑡𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑝𝑠. "𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡?~" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘'𝑠 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑙𝑖𝑝𝑠. " 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔." ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑 "𝑜𝑘𝑎𝑦, 𝑠𝑢𝑟𝑒~" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝑇𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑧𝑒 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑘𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚.

~𝐷𝑎𝑦 𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚~

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑗𝑎𝑤𝑙𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑓𝑒𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑌𝑜𝑜 𝑔𝑖 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑖𝑚𝑒. "ℎ𝑦𝑢𝑚𝑔, 𝑖𝑓 𝐼 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢? 𝑊𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢, 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘?" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑢𝑝. "𝐼 𝑚-𝑚𝑒𝑎𝑛, 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤-" ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑔𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑜𝑛 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑤 𝑓𝑎𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑠 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑢𝑝 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑙. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑜 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑎 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑝𝑎𝑖𝑟 𝑜𝑓 𝑙𝑖𝑝𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑤𝑛. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑚𝑒𝑙𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑠𝑠. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔.

~𝐸𝑛𝑑 𝑂𝑓 𝐷𝑎𝑦 𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚~

Too Cute| Taegiminkook ( discontinued) Where stories live. Discover now