3 ❥

471 20 1
                                    


𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑡. 𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑎 𝑝𝑎𝑖𝑟 𝑜𝑓 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑟𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑗𝑒𝑎𝑛𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑔𝑟𝑎𝑦 ℎ𝑜𝑜𝑑𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑢𝑡𝑓𝑖𝑡. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑢𝑛𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑐𝑟𝑜𝑠𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐻𝑒 𝑓𝑖𝑥𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑖𝑟.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑎 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑜𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠. 𝑇ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑚𝑏𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛, ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑧𝑒. "𝑇ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑠ℎ𝑖𝑡𝑠!" ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑤𝑙𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦.

𝐴 𝑓𝑒𝑤 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑒𝑡𝑒𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠

𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑟𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑣, 𝑠𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑚𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑡𝑜 𝑑𝑜. 𝐻𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑝𝑠 𝑎𝑤𝑎𝑦, ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑛𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑎𝑧𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒. 𝑇ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑎𝑛 𝑒𝑣𝑖𝑙 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑛𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑘𝑛𝑎𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑏 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛. "𝑊ℎ𝑎𝑡?!" 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑢𝑛𝑖𝑠𝑜𝑛. 𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑤𝑜𝑟𝑑, ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 "𝑆𝐶𝐴𝑇𝑇𝐸𝑅!!" 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡, 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛 𝑖𝑛 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑟𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑎 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑝 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑁𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛'𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐻𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑑𝑖𝑛𝑔.

𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑑𝑔𝑒, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑢𝑝𝑠𝑒𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑒. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑟𝑎𝑛 𝑢𝑝𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑖 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐻𝑒 ℎ𝑖𝑑 𝑖𝑛 𝑓𝑒𝑎𝑟. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑢𝑟𝑒. 𝐻𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑜 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑠. 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑢𝑐𝑘𝑦 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑎𝑚𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑡𝑖𝑛𝑦 𝑠𝑝𝑎𝑐𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ, 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑒𝑥𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑠𝑖𝑧𝑒.

Too Cute| Taegiminkook ( discontinued) Where stories live. Discover now