BÖLÜM 2

115 2 0
                                    

--ADANIN AĞZINDAN--

Aslı durur mu tabi ki yapıştırdı cevabı "aa neden olmasın " demesiyle dirseğimle yavaşça koluna vurdum ve son dakika aras'ın sesini duydum."Ne oldu cici kız derslerinden geri kalıcaksın korkusumu var ? Çalışkan bir öğrenci vay be"diyip güldü. Ne alakası vardı ki sadece yeni tanışmıştım aslı tanıyor olabilirdi ama ben tanımıyordum ve hemen takılmak bana göre değildi,düşüncelerimden sıyrılıp cevap verdim "hayır sadece havamda değilim.Aslı istiyosan sen git."

Aslı:Hayır sende geliyosun beraber gidiyoruz.İtiraz istemiyorum.Yoksaaa ımm akşam uyutmam
Son duyduğum şeyle "aa ben gelmiyorum mu dedim ? Hiç farketmemişim canım arkadaşım."
Aras:Gidiyor muyuz ? Karar verin artık.
Kıvanç:Aras haklı hadi kızlar
Aslıyla aynı anda "tamam geliyoruz"dedik.
Aras:Sonunda be cici kız
Ada:Bak aras mısın ne haltsan bana cici kız demeyi bırak!

Sinirlenmiştim ne bok yemeye bu kadar samimi benimle bir partide gördüm birde şimdi.Neyse ki sesini çıkarmadı zaten bende uzatmak istemiyordum.
Aslı:Hadi ama gidelimm..
Kıvanç:Hadi atlayın arabaya

Tam aslıyla arkaya biniyorduk ki kıvanç "aslı istersen sen öne gel"dedi ve ışın hızıyla itiraz dahi etmeden gülerek ön koltuğa oturan bir adet aslı gördüm.Bu kızın bu haline sabır dileyip oturdum arasta oturmuştu.Göz ucumla bakarken dikkatlice izledim ne kadarda yakışıklıydı acaba sevgilisi varmıydı? Kesin vardır diye kendi kendime sorup cevaplarken,aras " ne oldu çok mu yakışıklıyım? Ah tamam utanma öyle olduğumu biliyorum" dedi ve güldü.Ağzım beş karış açık şekilde bakıyordum.Cidden ne diyordu bu egoist ? Tam cevabımı yapıştırıcakken aslının konuşmasıyla sustum.
Aslı:Nereye gidiyoruz ?
Kıvanç:Gitmek istediğiniz bir mekan yoksa bizim mekana gidelim

Hemen araya girdim "Bara mı ?" Bu sefer aslıyla kıvanç aynı anda "evet"dediler.Niye gidiyorduk ki o gürültüyü çekemezdim ne kadar gündüz olsa bile çok insan vardı.Sessiz bir yolculuğun ardından bara gelmiştik hemen arabadan indim ve temiz havayı içime çektim çünkü birazdan ciğerlerim iğrenç sigara dumanlarıyla dolucak.
--ARAS'IN AĞZINDAN--

Partide ki cici kızımızın adı demek ki adaymış.Kıvançın sevdiği kızın arkadaşı olması resmen bir tesadüftü..Acaba sevgilisi varmıydı? Nedensizce merak ettim gerçi olmasa bile banane yani.Zaten sevgili işleri bana göre değil.Sadece dikkatimi çeken kafamı dağıtacağım sexy bir kız.Fazlası bünyeye zarar.Kendi kendime düşünürken bağırışma sesleri duydum.Dikkatlice dinlerken Adanın olduğunu anladım.

Ada:Ne diyorsun be gerizekalı ?
XX:Güzelim nazlanma,geceyi bekleyememişsin belli.
Ada:Bana bak düzgün konuş,ben senin o altına aldığın orospulara benzemem.
XX:Yoksa daha mı betersin ?

En sonunda dayanamayıp sordum "Noluyo lan burada ? " Ada tam cevap vericekken karşımdaki piç "Sadece zaman geçirmek istedim dostum anlarsın ya"diyip göz kırptı.Dayanamadım nedensizce damarlarım gerildi tutamadım kendimi ve kafa attım.Neden yaptığımı bilmiyordum.Adanın çığlığıyla kendime geldim "Hhhiiihhhh naptın aras ?","Napıyormuşum ? Duymadın mi sana neler dedi.Haketmişti ne o yoksa dedikleri hoşuna mı gitti cici kız?" dedim.Ada şok olmuş şekilde bakarken tam tokat atıyordu ki elini indirdi ve "Karşıma daha çıkma aras" diyip gitti.Napıyordum ben ? Kırdım yine boş yere birisinin kalbini ama elimdeki bir şey değil sinirlenince hiç birşey görüp duymuyordum..

SİZCE ARASIN BU TEPKİSİNİ GÖREN ASLI VE KIVANÇ NE TEPKİ VERİCEK ?
ADAYLA ARAS DAHA GÖRÜŞMEYECEK Mİ?

Aşk OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin