Sabah uyandığımda felaket bir baş ağrısıyla uyandım.Kalktım elimi yüzümü yıkayıp kahvalti yapmak için mutfağa gittim ve bana kahvaltı hazırlamalarını söyledim.10 dakika sonra hazırdı kahvaltım yapıp odama çıktım ve okul için hazırlanmaya başladım.
Dün akşamı düşünmemeye çalışıyordum düşündükce daha da sinir oluyordum.İnşallah o egoist hayvanla bir daha karşılaşmamayı umuyorum.
Üstüme renkli elbise giyerek makyaj yapmaya başladım o sırada telefonum çalmaya başladı.Telefonuma baktığımda numarayı tanımıyordum açıp açmasam diye karasız kalıp açtım.Ada:Efendim
Xx:"Günaydın nasılsın" dediğinde bunun Aras öküzü olduğunu anladım.
Ada:Sen beni hangi yüzle arıyosun ayrıca telefon numaramı nerden buldun ??
Aras:Çok soru sorma 10 dakika sonra kapı ol.
Ada:"Ne diyosun sen ya ben seninle bir yere gelmem" dememle telefonu suratıma kapattı.Dediği gibi 10 dakika sonra kapıya indim aslında o umrumda değildi ama arabam okulda kalmıştı en azından beni okula bırakır diye düşündüm.2-3 dakika bekledikten sonra Aras geldi ve binmem için işaret yaptı öküz işte insan bir kapımı açardı.Arabaya bindiğimde konuşmasını bekledim ama ağzını açmamıştı.Bu sessizliğe dayanamayarak "Nereye gidiyoruz" diye sordum cevap vermedi tekrar "Nereye götürüyosun beni" diye cırladım resmen sonunda ağzını açmaya yeltendi "Biraz sus kızım ya çok konuşuyorsun" dedi bende sustum bakalım nereye gidiyormuşuz hatasını nasıl telafi edicekmiş bu öküz.
20 dakika kadar sonra sahile gelmiştik burada napıcaktık merak ettim doğrusu.Ada:Neden buraya geldik.
Aras:Biraz konuşuruz diye düşündüm hadi in arabadan.
Ada:Hadi konuşalım o zaman ne konuşacaksak okula geç kalmak istemiyorum.
Aras:Konuşmak istediğim şey dün onlanlar, özür diliyorum tekrardan ben hiç bir kıza böyle kaba davranmam ama o anlık ağzımdan çıktı o kelimeler
Ada:"Tamam özür dilediğine göre affedildin ve senden istediğim tek bir şey var oda bir daha karşıma çıkmaman umarım anlamışsındır beni" deyip uzaklaştım ordan aslında çok yakışıklı çok etkileyici ama tam bir öküzdü.Arasla konuştukdan sonra taksi tutup okula gelmiştim çok sıkıcı bir gündü Aslıda okula gelmemişti ve çok daralmıştım bu hocaları daha fazla dinlemeyerek son dersi asmaya karar verdim ve çantamı toparlayıp çıkışa doğru ilerledim tam araba binecektim ki Arasın sesini duymamla irkildim.
Aras:Cevabımı vermek için geldim bundan sonra daha çok karşılaşacağız prenses şimdi istersen seni şahane bir yere götürebilirim çok sıkılmışa benziyorsun.
Ada:Senin işin gücün yok mu ya ?
Aras:Yok prenses hadi bin arabaya.Yol boyunca hiç konusmadım bu ego yığını benden ne istiyordum anlamış değildim peşimden ayrılmıyordu aslında bir bakıma kendimi sanslı hissediyordum kızların gözdesi ARAS SERTER peşimden ayrılmıyordu bu kadar öküz olmasa aslında iyi vakit geçirebilirdik diye düşünürken arabayı durdu ve bakmamla şok oldum Aras beni lunaparka getirmiştim şuan sevincten Arasi bile öpebilirdim yani o derece mutlu oldum.
Arabadan indim ve koşarak Arasın boynuna atladım ve çok mutlu olduğumu söyledim.Koşarak lunaparka girdim çocuklar gibi koşuyordum.Aras:Bu kadar mutlu olcağını tahmin etmemiştim doğrusu çocuk gibisin, dikkat et düşme ben biletleri alıp geliyorum.
Ada:Sen harikasin yaa bekliyorum çabuk ol.Aras gibi bir öküz beklenmeyecek hareket bunlar beni çok şaşırttı yani, hemen bunların hepsine binmek istiyordum etrafı hayranlıkla izlerken "İlk önce hangisine binmek istersin" diye sordu Aras "Çarpışan arabaya binelim lütfen" dedim ve oraya doğru ilerledik Aras ile ayrı arabalara bindik ve burası çok kalabalıktı Aras beni kovalıyor ben kaçıyordum bu çok eğlenceliydi gercekten.
Çarpışan arabadan indiğimizde yanıma geldi "Bu çok eğlenceliydi" dedim "Eğlendiğine sevindim prenses","Şimdi de dönme dolaba binelim mi " diye sordum ve kafasını sallayarak bu halime gülümsedi.
Dönme dolaba bindiğimizde gülümseyerek birbirimizi izliyorduk acaba benim hakkımda ne düşünüyordu merak ediyordum doğrusu.Aras ile karşılıklı oturmuştuk "Seninle bir şey konuşmak istiyorum Ada","Olur konuşalım" dedim meraklanmıştım.
"Direk konuya giricem daha yeni tanışıyoruz ama bundan başka bir seçeneğim yok" biraz durakladı ve devam etti "Benim nişanlımmış gibi davranır mısın ama şimdilik bunun neden olduğunu sorma çok zor durumdayım ve senden yardım istiyorum eğer bana yardım edersen bunun karşılığında istediğin herşeyi yaparım yeter ki bana yardım edeceğını söyle." dediğinde ağzım açık kalmıştı, şok olmuştum gecelerin veliahti ARAS SERTER neden bende böyle bir şey istiyordu ki.Bir şey diyememiştim ve devam etmesini bekledim."Benimle aşk oyununa var mısın"