-ADA-
Yine odama sızan gün ışınıyla güzelim uykumdan uyanmak..Lanet olsun artık şu okul bitmeli zaten son 1 ay kaldı dayanabilirim herhalde.Neyse yatakta oyalanmayı bırakıp lavaboya gittim.4-5 kere su vurdum yüzüme kendime gelebilmem için aynaya baktığımda dün geceden kalma olan makyajımla ve uyku akan gözlerimle aynı hortlağa benziyordum.Tam havluyla yüzümü kuruluyordum ki aklıma dün gece ki meteor parçası geldi.Keşke bir daha görsem diye düşündüm.Hayır tabiki de aklım karışmadı sonuçta bir daha göremeyeceğimi biliyordum etrafı kızlarla yığılı olan egoisti.
-DÜN GECE-
Aslı'nın ısrarıyla yine bir parti meselesi,istemiyordum gitmeyi fakat olumsuz yanıt verince Aslı'nın çenesinden kurtulamayacağımıda biliyorum.
Aslı:Hadi ada geç kalıyoruz.
Ada:Tamam geliyorum aslı bekle biraz.
Aslı:Yarım saattir geliyosun ada.Eğer geç kalırsak göstericem ben sana.
Ada:Geldim aslı geldimm..
Tam kapıdan çıkıyordum ki topuğumun kırılmasına lanet ettim ve tabi ki aslının çenesine..
Ada:Tamamm.Ayakkabıyı giyindim artık çıkabiliriz.
Aslı:Sonundaa..
Aslı'nın arabayı hızlı sürmesiyle 15dakikada mekana vardık.Mekandan içeriye girer girmez sigara dumanlarına lanet ettim.
Aslının kolumdan sürükleyip bir yere oturtmasıyla kendime geldim,ve tekila istedim evet kendimden geçmem lazımdı.Tam 2.ciyi dilerken Aslının sesiyle durdum.
Aslı:Napıyorsun sen ?
Ada:Napıyormuşum ?
Aslı:Çok hızlı ilerliyosun
Ada:Aslı beni rahat bırak madem beni getirdin karışma
Aslı:Tamam ada napıyorsun yap
Dedi ve gitti.
Tam kafama diktim ve kızların çığlık çığlığa baktığı yere baktım aman tanrım!Gökten meteor parçasımı düştü ?
Benim oturduğum tarafa doğru ilerledi ve benim sakinliğime uzun bir süre baktı.Rahatsız olmaya başlamıştım en sonunda dayanamayıp yanına gittim.
Ada:Amacın ne?
X:'Anlamadım' dedi ve piç gülüşü yaptı
Ada: Yarım saattir beni inceliyorsun rahatsız oluyorum.
Yanıma yaklaştı ve kulağıma doğru
X:Gerçekten rahatsız mı oluyorsun cici kız ? Yoksa ilgi çekmeyemi çalışıyorsun ?
Ne dediğini anlamamıştım.Saf saf suratına baktım ve tüm gücümle ittim gerçi bir faydası olmadı.
Ada:Gerizekalı
X:Yanlış.Adım Aras.
Ve sabır dilereyek yanından uzaklaştım.
-ŞİMDİKİ ZAMAN-
Tam bir egoist. Nedenini bilmeden kalbime ağrı girdi onu düşürken hemde.
Odamdan çıkıp aşşağıya indim galiba Aslı gitmişti. Kahvaltı yapmadan evden çıktım ve arabamı çalıstırıp hemen okula gittim.Okuldan tam bir havalı giriş gidiyordum ve Aslı ve yanındaki çocuk dikkatimi çekti.Yanlarına gittim aslıyo noluyo gibisinden bir bakış attim.Tabikide anlamıştı.
Aslı:"Selam Ada.Bu kıvanç bahsetmiştim sana"dedi.
Ada:Aaa evet,hatırladım.
Kıvanç:Merhaba ada.Seninle tanışmak güzel.
Derken bize yaklaşan egoisti farkettim.Herhalde bu bir rüya daha görmiceğimi düşünürken karşımda.Ağzım açık ona bakarken
Aras:"Selam"dedi.
Hala ağzım açık bakıyorken aslının kolumu cimciklemesiyle kendime geldim.Vücudu gerçekten çok iyiydi.Yüzü kusursuzdu.Bu düşümcelerimden arınıp
"Selam" diyebildim.
Kıvanç:"Hoşgeldin kardeşim" dedi.
"Bu arada sizi tanıştırayım.Aras benim okuldan arkadaşım aslıyı görmeye gelince onuda çağırdim bir şeyler yaparız diye.Ee kızlar okulu ekmeye ne dersiniz ? "