-ADA-
Aras'ın dedikleriyle neye uğradığımı şaşırdım ne diyecektim şimdi bir yanım yardım et derken diğer yanım bu işe hiç bulaşma diyordu.
Aras:Evet ada cevabın?
Ada:Aras ben bilmiyorum.Neden böyle birşey istiyosun ya da neden benden istiyosun ?
Aras:Çünkü tek sana güveniyorum beni yarı yolda bırakacak bir kız değilsin.
Ada:Peki kabul ediyorum ne zaman biticek bu oyun ?
Aras:Bilmiyorum ama bana yardım ettiğin için çok teşekkürler.Artık girmiştim bir yola geri dönüşüm yok oynayalım bakalım oyunu.
-ARAS-
Allahım şuan çok mutluyum ada oyunu kabul etti.Nedenini şimdi ona söyleyemezdim ama zamanı gelince ögrenecekti.
Şimdi bunları düşünmenin zamanı değil bu gün adayla vakit geçirip gönlünü iyice alayım.
"Ee neye binelim şimdi"dedim,"Bence artık gidelim aras okulu çok boşladım"dedi," tamam o zaman atla arabaya ben bırakıyım."Yolculuk gayet sessiz geçiyordu taki adanın telefonu çalana kadar acaba kim arıyordu neden merak ediyorum onuda bilmiyorum banane diye düşünürken meraktanda ölüyordum.Yok artık aşkım mı ? Efe mi ? Sakin ol aras bu seni ilgilendirmiyo.Neyse ki telefonu kapadı ve direk lafa atladım. "Sevgilin olduğunu bilmiyordum","Zaten sevgilim yok"dedi."Aşkım ? Efe ?.. Diyince sevgilin sandım.","Ah hayır kuzenim o aras 3,5 yaşında daha" dedi ve birden içim rahatladı neden böyle hissediyordum ?
-ADA-
Ah aras efeyi sevgilim sanmış allahım kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyorum neyse ki okula gelmiştik.Arabadan iner inmez kolumun tutulmasıyla şoka girmiştim.İnanamıyorum karşımda burak vardı korkuyla vücudum gerildi ve gözlerim doldu.Sesiyle kendime geldim.Burak:Ah bebeğim beni bu kadar mı özledin ?
Ada:N..Ne saçmalıyosun burak nerden çıktın sen ?
Burak:Bebeğim benden kurtulmadın daha-Aras-
Noluyodu burada neden ada ağlamamak için kendini zor tutuyordu neden gerildi böyle bu çocuk kim ?-Burak-
Ah aşkıma kavuştum sonunda fakat o yanındaki şerefsizde kimdi ? Yanıma doğru yaklaştı ve ada'mı kendine çekti ve evet sinirleniyorum.Dayanamadım hemen napıyosun lan diyip yumruk indirdim yüzüne ve ada çığlık atarak yanına gitti piçin.-Ada-
İnanamıyorum resmen arasa vurdu içim o kadar çok acıdı ki sanki bana vurmuştu hemen aslıyı aramalıydım kıvançla birlikte acil buraya gelmeliydi.Telefonu zar zor buldum ve aradım..
Aslı:Alo efendim ada ?
Ada:Alo aslı nolursun kıvanç yanındaysa okulun otoparkına gelin lütfen
Aslı:Noluyo ada neden ağlıyosun ?
Ada:Ya nolursun soru sorma burak burda çabuk gelin.
Aslı:Tamam 10dakikaya oradayızHemen arasa döndüm fakat burağın üstüne yumulmuştu napıcaktım şimdi ben ?
-Aslının ağzından-
Adanın arayıp dedikleriyle şoka girmiştim burak ortaya çıkmıştı yine adaya bela olucaktı.Düşüncelerimden kıvanç'ın sesiyle ayrıldım.
Kıvanç:Noldu aşkım ?
Aslı:Acilen okula götür beni kıvanç
Kıvanç:Noluyo aslı ?
Aslı:Ya adaya aşık olan bir çocuk vardı okulu basmış ve galiba arasla kavga ediyolar
Kıvanç: Hiç birşey anlamadım ama 10 dakikaya orada oluruz-Aras-
Sinirlerime hakim olamıyorum ulan bu şerefsiz nasıl adanın canını yaktı ama bende aras isem burnundan getiririm burak denilen şerefsizinBurak: Bırak lan beni şerefsiz sen kimsin adanın yanında dolaşıyosun
Aras:Emin ol kim olduğumu ögrenmek istemezsin ama adanın yanında ne iişin var dersen sevgilisi olarak yanında olmam doğalDedim ve yumruğu yine gözüne indirdim hemen bir göz ucuylada adaya baktım korkudan tepki bile veremiyodu
-Ada-
Allahım artık aslılar gelsin yoksa daha fazla dayanamıcam diye düşünürken gözlerimin kapanmasıyla aslının bağırışını duyarak yere düştüm.