BÖLÜM 3

46 1 0
                                    

--ADANIN AĞIZINDAN--

İnanamiyorum resmen bana orospu demek istedi hatta demiş kadar oldu.Ben daha sevgilisiyle yatıp uyumuş biri bile değilim gelmiş bana orospu diyo ama benim adım Adaysa ben sana gösteririm Aras beyy.

--ASLININ AĞIZINDAN--
Kıvançla sohbet edip gülüşüyorduk ama birden Aras ile Adanın bağırışmalarını duyduk.Hızlıca Adanın yanına ilerdim.Sinirden kızarmıştı.Ada kızarıyorsa kesin ciddi bir şey olmuştur.Tam ne oluyor burada diyecekken Adanın mekani terketmesi bir oldu.
Kendi düşüncelerimle boğuşurken Kıvançın bağırmasıyla ona döndüm.

Kıvanç:Ne yaptın lan kıza ?
Aras:Hiç bir şey yapmadım
Kıvanç:''Ulan bi bok yapmadığın için mi kız mekanı terketti ?'' dediğinde Aras oturduğu yerden hızlıca kalkıp çıkışa doğru gitti Adanın peşinden gitmiş olmalıydı.

--ADANIN AĞIZINDAN--

Oradan ayrıldığımda koşarak sahile indim açık havada yürümek biraz iyi gelecekti.Gözyaşlarım durmak bilmiyordu.Bu elbiseylede sahilde yürümek hiç güvenli değildi.Hava yavas yavas kararıyordu.Aklımdan çıkmıyordu neden bana öyle demişti anlamış değilim.Sadece eve gidip uyumak istiyordum derken karanlıkta bana yaklaşan birini gördüm.Bu Arastı evet Aras gelmişti.Hangi yüzle geldi buraya yüzsüz pis egoist.
Oturduğum banka doğru geldi ve yanıma oturdu.Yüzüne bakmadan ''hangi yüzle buraya geliyorsun dediklerin yetmedi mi ?'' dedim.
Bana biraz daha yaklaşarak ''özür dilerim öyle demek istememiştim sana zarar vericekti ve o an sinirle dedim tekrar özür dilerim'' dedi.Bana doğru yaklaştığı için banktan kalktım ve ''bana bak Aras senin o dediklerin bir özürle geçecek şey değil.Hem sen neden sinirleniyorsun ki sanane daha yeni tanıştık nerden geliyor bu yakınlık.''dedim
Haklıydım daha bugün tanışmıştık nereden geliyordu bu sahiplenme.''İzin ver bana hatamı telafi ediyim'' dediğini duydum.Ben durur muyum cevabını yapıştırdım ''sen kim oluyorsun ki hatanı telafi edeceksin neyimsin sen benim'' dediğimde bağırıyordum.Aras ise ''haklısın ben kimim ki herkesin kalbini kırıyorum'',''bak kendinde ne olduğunu biliyorsun'' dedim ve taksi durdurup evin yolunu tuttum.Eve geldiğimde hizmetçilerden biri kapıyı açtı içeriye girdiğimde Kıvanç ve Aslı vardı.Onlara bir şey demeden odama çıktım.Kıyafetlerimi değiştirdikten sonr elimi yüzümü yıkadım.Hemen uyumak istiyordum.Odamın kapısını çalarak ''müsaitsen gelebilir miyiz '' diye soran Aslıya ''müsaitim gelin'' dedim.Aslı bana bakarak ''ne oldu da bu kadar çok ağladin gözlerin kan çanağı olmuş'' dedi bu kadar ağlarsam olurdu tabi.''Aras yüzünden'' diyebildim.

Kıvanç:Aras yüzünden olduğunu biliyoruz.Bence Arasın dediklerini çok ciddiye alma o hep böyledir vurdum duymazdır.Kimsenin düşüncelerini önemsemez'' dedi.
Aslı:Aynen sen takma Arası
Ada:Bana resmen orospu muamelesi yapti elimde olmadan ağladım.Patavatsızın teki zaten takmiyorum.
Aslı:O zaman biz seni yalnız bırakalım dinlen biraz.Hadi iyi geceler canım
Kıvanç:İyi geceler Ada.
Ada:''İyi geceler '' dediğimde odadan çıkıyorlardı.Gözlerim acıyordu ve daha fazla onlara eziyet etmeden uykuya daldım.

Aşk OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin