BÖLÜM 6

29 2 0
                                    

Gözlerimi açtığımda Aras yanımdaydı ne olduğunu anlamaya çalışırken "Nasıl hissediyorsun" dediğinde yavaş yavaş hatırlıyordum Burak piçi Arasa yumruk atmıştı. "İyiyim Burak nerde sana bir şey yaptı mı?" dedim artık o pisliğin karşıma çıkmasını istemiyordum yüzünü gördükce iğreniyordum ondan.
Biraz sessiz kaldıktan sonra "Bana bir şey yapmadı seni öyle görünce kaçıp gitti" yine derdi neydi bu şerefsizin "Kusura bakma benim yüzümden böyle olsun istemezdim" dedim ağlayarak "Şişş sakın ağlama senin yüzünden felan değil sen benim oyundan da olsa sevgilimsin o yüzden seni korumak bana düşer " dedi.

O konuşmamızdan sonra beni eve bıraktı derslerimi bu aralar çok boşlamıştım o yüzden geç saatlere kadar ders çalıştım daha sonra uyuya kalmıştım.

Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım telefonuma baktığımda tanımadığım bir numaraydı açıp "efendim" dedim "günaydın prenses nasılsın" dediğinde anladım bu Arastı. "Günaydin iyiyim sen nasılsın", "bende iyiyim hazırlan 15 dakika sonra ordayım" dediğinde şaşırdım "önce bi planım olup olmadığını sorsaydin ya" dedim öküz işte sormaya bile gerek duymuyordu "sadece 15 dakikan var hemen hazırlan" dedi ve kapattı bende mecbur hazırlanmaya başladım beni mutlu etmeyi başarıyordu sanırım hoşlanmaya başlamıştım ben öküzden.

Daha fazla oyalanmayarak siyah taytimi giyip üzerime salaş beyaz tisort geçirdim, saçlarımı taradım ve birazda makyaj yaparak hazır oldum. Çantamı alıp evden çıktığımda Aras çokta gelmiş beni bekliyordu saatini işaret ederek "3 dakika geciktin prenses" dedi tebessüm ederek "aradığında yeni uyanmıştım en hızlı halimdi" dedim. Biraz sessiz kaldıkdan sonra "nereye gidiyoruz" dedim "gidince görürsün kahvalti yapmadın dimi önce kahvaltıya gidelim" dedi "tamam olur dedim. Kısa bi yolculuk sonrası deniz manzaralı luks bir restorana gelmiştik. Arabadan inip Arası takip etmeye başladım cam kenarında bir masaya oturduk Aras menuye bakarak "ne yemek istersin" dedi "farketmez sen ne yersen" dedim Aras garsona siparisleri verdikten sonra "sana bir şey sorabilir miyim ?" dedim "sor bakalım" diye karşılık verdi. Biraz kendinden, ailenden bahseder misin?" dedim gerçekten merak ediyordum hakkında hiç bir şey bilmiyordum adı ve soyadı hariç. Merakla bekledim verceği cevabı anlatıp anlatmamak arasında kalmıştı sanki ve söze başladı "20 yaşındayım işte okulumu biliyosun ailemle yaşamıyorum ayrı bir evim var gerektiğinde babamın şirketinde çalışıyorum" dedi "neden tek başına yaşıyorsun" dedim " çok konuşuyorsun prenses hadi kahvaltı yap gidelim" dediğinde kahvaltıma yumuldum hızlı hızlı yiyerek bitirdiğimi işaret edip kalktık arabaya doğru yürüyüp bindik canım sıkılmıstı Aras da konuşmuyordu ama onunla olmak hoşuma gidiyordu. Sessizliği bozarak radyoyu açtım bir kaç şarkı dinledikten sonra araba durdu etrafıma bakarak nereye geldiğimizi anlamaya çalıştım sahile gelmiştik ne yapacaktık ki burda anlamayan gözlerle Arasa baktığımda teknelere doğru yürümeye başlamıştı onu takip ederek peşinden gittim bir tekneye girdi bana dönüp elini uzattı "adalara gitmek isteler misin" dedi çok mutlu olmuştum bu öküz her fırsatta beni mutlu etmeyi başarıyordu. Elimi uzatıp " çok isterim nasıl aklına geldi adalara gitmek" dedim " soru sorma lütfen" dedi ve gülmeye başladı.
Bir bucuk saatlık yolculuk sonrası büyük adaya varmıştık. Adaları çok seviyordum kendimi orda huzurlu hissediyordum Arasın aklına nasıl geldiğini bilmiyordum ama bundan sonrasıda Arasın yanımda olması benim için en büyük huzur, mutlulukdu.
Mululukla Arasa dönüp "çok teşekkür ederim bemi buraya getirdiğin için" dedim
" teşekkür etmene gerek yok prenses istersen şimdi denize girelim ya da bisiklet sürelim sen nasil istersen" dedi " yanımda bikinilerim yok yüzden bisiklete binelim" dedim " senin için ben bikini havlu felan aldım aşagıdaki oda da orda giyinebilirsin" dediğinde şaşırdım Aras gerçekten beni şaşırtmayı beceriyordu. " beni düşündüğün için teşekkür ederim adalara gelipde denize girmemek olmaz" gülümseyerek devam ettim " ama ilk önce bisiklete binilim mi ?" dedim " olur hadi gel" dedi ve elimde tutarak tekneden inmeme yardımcı oldu.
Bir dükkan girip iki bisiklet kiraladik. Sürmeye başladığımızda dikkat etmem için beni uyarmıştı Aras, yanyana gidiyorduk çok eğleniyordum hediyelik eşya satan bir dükkanın önünde durup "hadi gel" dedi dükkana girdiğimizde papatyadan bir tac alarak kafama taktı " çok yakıştı prenses " dedi "çok teşekkür ederim Aras" dedim " herşey için teşekkür etmeyi birak hadi ben çok acıktım yemek yiyelim sonra denize gireriz" dedi kafamı tamam anlamında salladim. Bisikletler bir kafeye gelmiştik masalara oturduk daha sonra kumpir yiyip bisikletleri aldığımız yere geri biraktik. Sonra tekne gittik "sen giyin ben seni bekliyorum" dedi Aras aşağiya inip Arasın aldığı bikinileri giydim üzerime tam olmuştu gerçekten zevkliydi Aras. Havlulari alıp yukarı çıktığımda Aras da şortunu giyinmiş beni bekliyordu "çok yakışmıs prenses " dedi piç gülüşü yaparak bana biraz yaklaşarak " hadi girelim deniz ne bekliyoruz " dediği gibi beni kollarimdan tutup denize fırlattı nerey uğradığımı şaşırdım demek ki birilerinin canı eğlence istiyordu tabiki bu yaptığını Arasa ödeticektim daha sonra.

Aras da deniz atladıktan sonra yüzmeye başladık Aras beni omuzuna alıp fırlatıyordu gerçekten çok egleniyordum. Suyun altına girdim bir kaç saniye sonra çıktığımda Aras yoktu görünmüyordu biraz çıkar diye bekledim ama çıkmamışti telaşlanmaya başlamıştım hala çıkmamıştı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdaydım "Araaasss" diye bağırdım ama ses yoktu tekneye doğru yüzmeye başladım tekneden bakarsam belki görebilirdim. Tekne tam çıkacakken biri beni kucağına aldı Arasdı bu öküz beni nasıl korkutmuştu " öküz nasıl korktuğumu farkında mısın" diye bağırdığım Aras bana daha çok yaklaşarak dudaklarımı dudaklarına bastırdı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin