13~

887 52 1
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyanmıştım bugün Japonya'ya gidecektik.
Yatağımdan kalkıp üstümü değiştirdim ve pijamalarıda bavuluma koymuştum.
Jungkook'u uyandırmak için yanına gittim ve kolunu dürtükledim ama uyanmıyordu.
Ne kadarda derin bir uykusu vardı!.

Biraz oynaşmaktan zarar gelmezdi sanırım.
Yatağın üzerine binip zıplamaya başladım.

Jungkook en sonunda uyandığında ,uyku sersemliği ile benide yanına almıştı.
Ve şuan çok yakın duruyorduk, resmen dudaklarımızın birleşmesine santimler kalmıştı.

Zorda olsa onun gözlerine baktığımda, oda benim dudaklarımdan gözlerini çekmiş bana bakıyordu.

En sonunda Jungkook kendine gelerek benden uzaklaşmış ve yataktan hızlıca kalkıp banyoya geçmişti. Bende hemen kalkıp yatakları düzeltmiştim.

Bir çırpıda bavulumu alıp aşağı inmiştim.
Ve Jungkook'u beklemeye başladım.

~

Yanımdaki Jungkook'u izliyordum.
Şuan uçaktaydık ve inmemize kırk dakika falan kalmıştı.
Tabi Jungkook o olaydan sonra belki biraz olsun utanır sanmıştım ama nafile, bu çocuğu uyandırmak mümkün değildi eminim.

Jungkook rahatsızca kıpırdanıp başını omzuma koymuştu.
Ve cebindeki kulaklıkları çıkartıp birisini bana diğerini ise kendisine takıp şarkı açmıştı.

~

En sonunda uçaktan inmiş ve otele gelmiştik.
Beş yıldızlı bir otel değildi ama Japon teknolojisi çok geliştiği için açıkçası bana beş yıldızlı bir otel gibi gelmişti.
Eşyalarımızı yerleştirmiş ve yatakta uzanıyorduk.
Yatak dediğim , çift kişilik bir yatak. Neymiş efendim çift yataklı odamız tek kalmış. Ama sorun değil, zaten Jungkook'un yanında yatmaya hevesliydim.

Jungkook yerinden kalkıp karşımda dikilmeye başladı.
Ona anlamsızca bakarken , o hemen elimi tutup kaldırmıştı beni.

Jungkook" Hadi kalk , uyumak için buraya gelmedik ya"

"Tamam"

Otelden ayrılıp güzel bir parka gelmiştik. Pikniklik bir parktı tabi.
Çimenlere oturup etrafı izlemeye başladım. Gerçektende çok gelişmiş bir ülkeydi.

Jungkook yanımdan ayrılmış ve bir markete girmişti. Sanırım yiyecek birşeyler getirecekti.
Ve yine telefonum çalmıştı.
Yine Taehyung'dur eminim .
Ama bilinmeyen numaraydı. Bende fazla bekletmeden telefonu açmıştım.

''buyrun kimsiniz"

Taemin"şey ben Taemin, şey hemen kapatma lütfen. Birşey demem gerekiyor"

"Acele edermisin"

Taemin"bak o bardaki olan olaylar için gerçekten çok üzgünüm. Hem merak etme sapık değilim, yani hep sana ulaşmaya çalıştığımdan böyle anlamış olabilirsin. Neyse, benim sevgilim var zaten , yani o olaylar nasıl gerçekleşti hayla anlamıyorum. Lütfen beni affet çok üzgünüm"

"Tamam affediyorum, ama artık sevgilinle vakit geçirsen daha iyi olur. Çünkü bu olanları öğrenirse çok üzülecektir eminim , neyse başka diyeceğin yoksa kapatmam gerekiyor"

Taemin"ah evet . Görüşürüz"

"Görüşürüz"

Dedikten sonra kapatmıştım telefonu.
Jungkook hayla marketten çıkmamıştı.
Acaba içerde ne yapıyordu, anlamış değilim.

Ardından iki dakika sonra Jungkook gelmişti.
Dediğim gibi yiyecek birşeyler almıştı. Ama bunu otelde de yapabilirdik? Boşunamı para verdik o kadar.

Bunları düşünmeyip yemeğe başladım.
Jungkook ise yemeği yiyeceğine yemek onu yiyordu.
Tabi bazı kızlarda dahil. Resmen Jungkook'u gözleriyle yemişlerdi.
Sinirlenmeye başlamıştım, ama bu siniri tabiki Jungkook'a belli etmemem gerekiyordu. Daha sevgili bile değiliz!. Ani sinirlenme Jimin!.

Cebimdeki temiz peçeteyi alıp Jungkook'un yüzüne iyice yaklaşarak , temizlemeye başladım.
Arada gözüm dudaklarına kayıyordu ama kendimi tutuyordum tabiki.
Jungkook'un gözlerine baktığımda oda benim dudaklarıma bakıyordu.
Bende bilerek dahada yaklaşıp , yüzünü temizliyordum.
İlerideki kızlar birbirlerini yiyorlardı. Aslında bunu görmek bana mutluluk vermişti.

En sonunda istemeyerek ayrıldım.
Çöplerimizi toplayıp çöpe attıktan sonra , hava hafif kararıyordu .
Bizde Japonya'nın sokaklarını dolaşıyorduk.

Birçok insan vardı. Kaybolmamak için Jungkook'a yaklaşıp elini tutmuştum. Evet , merak etmeyin sadece kaybolmamak için!.

İsteğim üzerine Jungkook'a zorla dondurma aldırtmıştım.
Hem birçok fotoğraf çekmiştik.

Aynı sevgililer gibi bir günümüz geçmişti.
Akşam yemeğini ise dışarda çok güzel bir yerde yapmıştık.
Marketlerde acayip yüz bakımları vardı. Neredeyse hepsini aldığıma yemin edebilirim.
Uygun fiyat olunca tabi.

Kısa sürede otele gelmiştik.

Pijamalarımı giyip yatağa uzandım.
Jungkook ise kısa sürede gelmiş ve oda yatağa uzanmıştı.
Beni göğsüne çekip uyumaya başladı.
Bende anında uyumuştum.
Zaten bugün çok yorulmuştuk.
Ama çok güzel geçmişti.







~

Millet kısa bir bölümle karşınızdayım....
Lütfen vote atınız.
Aklıma birşey gelmiyor.

Jikook ~ New LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin