Başımın ağrısı üzerine yattığım yerden hafif kıpırdanıp uyanmıştım. Dünkü olayları hatırlayınca kötü oluyordum.
Jungkook'u iki ay görmeyecektim ,belkide birdaha hiç görmeyecektim.
Banyoya girip güzelcene temizlenmiştim. Banyodan çıkıp dolaptan kıyafet bakınmaya başladım. Sonuçta Jungkook'un kıyafetleri bende kalmıştı onları giysem kızmazdı. Ama yoktu ki o.
Bana bol gelsede Jungkook'un tişörtünü alıp kendi pantolon ve iç çamaşırımı da alıp giyindim.
Japonya'da aldığımız yüz bakım kremlerine bakmıştım hüzünle. Orda birlikte olmuştuk. Sarhoş olsak bile onun olmuştum.
Bu bile beni mutlu etmeye yetiyordu.Mutfağa geçip kendime kahvaltı hazırlayıp, ne kadar yemek istemesem de yemiştim.
İşe gidecektim.
Etrafı hemen toplayıp telefonumu alarak iş yerine doğru yürümeye başladım.Telefonum çalıyordu ve Taehyung'du.
"Alo"
Taehyung"Jimin, nasılsın"
"Ölü gibi"
Taehyung"ah Jimin lütfen üzme kendini"
"Nasıl üzmem Tae"
Taehyung" biliyorum Jimin, ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ama merak etme, Jungkook iki ay içinde gelecekmiş biraz sabretsen"
"Nasıl dayanıcam ben . Tae biliyormusun biz Jungkook ile şey yaptık"
Taehyung"ne yaptınız?"
"Şey işte"
Taehyung" bi dakika siz seviştinizmi?"
"Evet , ama sarhoştuk"
Taehyung"inanmıyorum! Sarhoş olsanız bile birlikte oldunuz . İnanamıyorum! Görürsün sen Jungkook gelecek. Seni asla unutmaz kesinlikle"
"Peki, Tae benim kapatmam gerek iş yerime geldim . Hem sen okula gitmedin mi"
Taehyung"birazdan çıkıyorum bende kendine iyi bak bebeğim. İstersen akşam bize gelebilirsin ?"
"Tae sen gelsen olmazmı lütfen"
Taehyung"peki . Görüşürüz"
"Baybay"
Telefonu kapatıp içeri girdim. Anlaşılan bugün burası bayağı kalabalıktı.
Önlüğümü giyip hemen müşterilerle ilgilenmeye başladım.~
Artık son kişilerde gittiğinde derin bir nefes alıp masaları silmeye başladım.
En sonunda işim bittiğinde bıkkınlıkla önlüğümü çıkartıp diğer çalışanlara veda ettikten sonra eve doğru adımladım.
Yine telefonum çalıyordu . Yine Taehyung'un aradığını bildiğim için geçte olsa telefonu açmıştım.
"Alo noldu Taehy-"
Jungkook"hyung benim, Jungkook"
Duyduklarımla gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Bir gün bile olsa hasret kaldığım kişinin sesini duyuyordum.!
Jungkook"hyung?"
"Jungkook s-sensin ah Tanrım!. "
Jungkook"nasılsın hyung ? "
"B-ben kötüyüm Jungkook!. Sensiz dayanamıyorum. Lütfen yanıma gel lütfen. Hatta sen beni yanına al , ama lütfen beni al Jungkook. Dayanamıyorum artık, lütfen"
Jungkook"H-hyung , ben y-yanına geliyorum tamam . Bu zor olacak ama gelicem merak etme . Ama sonra gitmem gerek"
"Sadece gel. Eve giriyorum ben şimdi seni bekliyorum hızlı ol"
Jungkook"tamam geliyorum hemen"
Telefonu kapatıp mutlulukla evin kapısını açtım. Taehyung'da gelecekti.
Hemen onu arayıp Yoongi hyung'unda gelmesini söylemeliydim."Alo Taehyung, Jungkook yanıma gelecek . Ve sende hemen Yoongi hyung'uda alıp bize geliyorsun . "
Taehyung"ammına ko- ay! Yani hemen Yoongi'ye hemen veriyorum"
Mutlulukla telefonu kapatıp mutfağa geçtim.
Pizza siparişi verip , salona geçip oturmaya başladım.###
Kısa bir bölüm için özür dilerim.
Okul başladığından beri aklıma senaryo gelmiyor.
Aslında duygusal kısımlar yapmak istiyorum ama olmuyo ya🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook ~ New Love
RomanceBen Park Jimin . Jeon Jungkook'un bana sapık davranmasından bıkmayan belkide ona aşık olacak manyağım. Benim gibi olan sanada merhaba.