17~

800 47 0
                                    

Yazım yanlışı varsa üzgünüm:(
Elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım.
İyi okumalar.✓

•••

•••

Onları beklerken çoktan pizza gelmişti bile. Pizzanın parasını ödeyip kutuları mutfağa indirdim.
Tüm pizzayı tabaklara yerleştirip salondaki orta sehpaya bıraktım.
Diğer gerekli olan malzemeleride getirip aynı sehpaya bıraktım.

Derin bir nefes alıp yine onları beklemeye başladım. Nerde kalmışlardı?.
Tam o anda kapının zili çaldı.
Koşturarak kapıyı açtığımda TaeGi çifti karşımdaydı onlara sarılıp içeri davet ettikten sonra bende onların yanına gittim. Peki sadece Jungkook eksikti.

Taehyung"Jimin heyecanlımısın"

"Hemde fazlasıyla, bir gün ayrı kalsakta gerçekten onu çok özledim"

Yoongi"oda seni çok özlemiştir eminim"

Tam bu arada tekrar kapı zili çalmıştı hemen ayağa kalkıp Taehyung ile kapıyı açmaya gideceğim de Yoongi hyung Taehyung'u tutup.

Yoongi"sen kal Taehyung, onlar hasret gidersin"

Taehyung"ah doğru"

Yerimde fazla oyalanmayıp kapıyı açtım.
Jungkook karşımda bana gülümseyerek bakıyordu.

Fazla dayanamayıp hemen Jungkook'a sarıldım.
Yüzümü onun boynuna gömmüş, hem kokluyor hemde öpüyordum. Şuan beni yanlış anlaması umrumda bile değildi.

Ayrıldığımızda içeri geçmesi için ona yer vermiştim. Salona geçtiğinde bende kapıyı kapatıp hemen arkasından yürüdüm.
Oda Yoongi hyung ve Taehyung'la sarılıp boş yere oturdu.
Bende hemen Jungkook'un yanına oturdum.

"Hadi sizin için pizza sipariş ettim soğumadan yiyin "

Hepimiz pizzaları yerken sessizdik.
Ortamın dağılması için söze başladım.

"Ee Jungkook anlat bakalım bizi özledinmi?"

Jungkook"sizden bir gün ayrı kalsam bile sizi özledim"

Taehyung"bizde seni özledik. Gerçekten senden ilk defa ayrı kalıyoruz bu bizim için zor olucak"

Jungkook"biliyorum , benim için de çok zor gerçekten. Ama direneceğim . "

Yoongi''hemen drama bağlamayın. Jungkook işlerini hallettiğinde herşey yoluna girecek en azından düzgünce düşünün"

Taehyung"haklısın"

~

En sonunda TaeGi çifti gitmişti ne kadar burda kalmalarını söylesemde bizi yanlız bırakacaklarını söylemişlerdi.

Çok eğlenmiştik.

Şimdi ise odada Jungkook'un yatağında oturmuş sohbet ediyorduk.

"Jungkook okuluna noldu senin"

Jungkook''yine devam ediyorum hyung, ama başka bir okulda okuyorum. Senin işin nasıl gidiyor ? Zorluk çekiyorsan gitme ,ben sana para gönderirim. Hem sadece iki ay dayanman gerekiyor. Şirket sahibi beni CEO yapacağını söyledi. O zaman rahatça yaşayabiliriz"

"Senin adına sevindim"

Jungkook"hyung merak etme bu iki ay içinde senin yanına her zaman geleceğim."

"Sözmü''

Jungkook"söz"

Jungkook beni çekip yatağa uzanmamızı sağladı kafamı onun göğsüne koyup kalp atışlarını dinledim.

"seni seviyorum"

Jungkook"bende"

Neden her zaman arkadaş olarak bunu anlıyordu.
Bu can sıkıcıydı.
Ona duygularımı söylemeliydim.

"Jungkook ben seni aşk konusunda seviyorum"

Bu ani gelen cesaretle kendime hayret ettim.

Jungkook hiç bir şey söylemiyordu. Sadece nefes alıp verişlerinin sesi geliyordu.

Jungkook"b-ben ne diyeceğimi bilmiyorum hyung"

"Birşey söyleme sadece düşün. Eğerki hayır dersen gerçekten hiç üzülmem. Arkadaşlığımızı asla bozmayamağız tamammı?"

Jungkook"düşünücem."

Jungkook'un göğsünden kalkıp onunda kalkmasını bekledim.
Oda kalktığında yavaşça ona yaklaşarak dudağına yapıştım.

İlk önce şok olsada bana karşılık vermişti. Beni yavaşça yatağa yatırıp yine öpmeye başladığında ellerim onun üstüne gitti , üstünü çıkarmaya başladığım da beni durdurdu.

Jungkook"burda duralım hyung"

"Imm"

Jungkook kendini yanıma atıp konuşmaya başladı.

Jungkook"eğerki hyung sevgine karşılık veremezsem, benim için sakın üzülme tamammı?"

"Öyle söyleme Jungkook"

Jungkook"haklıyım. Eğerki kötü birşey olursa aramızda,beni asla bırakma tamammı"

"Seni bırakmakmı git şurdan , bunu nasıl düşünebilirsin . Asla öyle birşey olmayacak"

Jungkook"uzan haydi yanıma,yarın gitmem gerek kahvaltıya kalmayabilirim. Üzgünüm"

"Sorun değil, hem şuan gelmen bile bir mucize"

Jungkook"hyung? Hani sana sormuştum ya neden sevgili yapmıyorsun diye, sende bana doğru kişiyi bulamadım demiştin.
Peki senin için doğru kişi benmiyim ? Piskopat biri"

"Bunun farkına sonradan vardım. Hem gay olduğum için senden ne kadar inkar etsemde hoşlanmışımdır. Sonrada sevmeye başladım''

Jungkook"peki , ya ama ben tecavüz edildim bundan bile miden bulanmadımı?''

"Konunun senin zorla tecavüz edilmenle alakası yok Jungkook, ben seni sebepsiz bir yere seviyorum. Kaslı olman yakışıklı olman cidden umrumda değil, hem zaten yakışıklı, gayet kaslı ve çokta seksi birisin"

Jungkook"hyung resmen benim seksi olduğumu itiraf ettin . İnanmıyorum!"

"Ah! Jungkook niye ısırıyorsun beni . Hem dediğim herşey doğru değilmi"

Jungkook"yani seksi olduğumu kabul ediyorum"

"Tamam beni daha fazla utandırma hadi uyuyalım olurmu "

Jungkook"tabiki hyung. Ah.. şey hyung sen bu evde tek olmaktan korkmuyormusun? "

"Hayır korkmuyorum. Sadece sensiz çok sıkıcı oluyor o kadar "

Jungkook"ımm peki uyuyalım ozaman''

"İyi uykular"

Jungkook"iyi uykular hyung"















***

Selammmm
Çok uzun zaman oldu değilmi millet???

Vote atmayı unutmayın 💋💋

Okuldan hemen soğuyan varmı?
Ben şahsen bittim 🤧

Jikook ~ New LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin