Obudziłam się około siódmej. Wstałam wypoczęta. I zobaczyłam już spakowane ubrania.
Pewnie mama już mnie spakowała. Szczęśliwa zeszłam na dół.
Nigdzie nie widziałem mamy. Nagle zobaczyłam list na blacie w kuchni.
Córeczko!
Musiałam pilnie pojechać do mojej pracy. W końcu muszę zarabiać. Śniadanie masz na stole. Jak widziałaś w pokoju już cię spakowałem do akademika w Ua.
Kocham cię
MamaOch... tego się nie spodziewałam. Dobra biorę walizki i idę do akademika.
Ale jaktek śniadanie!
Zjadłam na śniadanie gofry. I ubrałam się białą koszulkę i dżinsy.
Wzięłam moje walizki i udałam się w stronę Ua.
Time skip
Uff... w końcu na miejscu. Dyrektor powiadomił mojego nowego wychowawcę.
Nagle zobaczyłam czarnowłosego mężczyznę.
- Witaj jestem Shota Aizawa jestem twoim wychowawcą. Teraz zaprowadze cię do akademika.- Dziękuję sensei!- skłoniłam się w podzięce.
Zaprowadził mnie do akademika 2a.Weszłam do środka. No i mój pech się odezwał. Padłam tym razem na wysokiego blondyna o pięknych czerwonych oczach.
Co!? Od kiedy podobają mi się chłopacy?
- Uważaj jak chodzisz!- krzyknął. Wylądowałem na podłodze. A on sobie na mnie krzyczy.Oho... mam cholernego pecha. Mam nadzieję że mnie nie zabije.
Potem na mnie spojrzał. Jego czerwone oczy patrzyły na mnie szeroko.
Co z nim?
Żyje?- Przepraszam! Że na ciebie padłam.- powiedziałam rumieniąc się.
Czerwonooki prychnął tylko. I podał mi pomocną dłoń.
Zarumieniona chwyciłam jego dłoń. Pomógł mi wstać z podłogi.
Jest przystojny. I to bardzo. Czyja muszę się rumienić!
- Jak masz na imię?- spytał mnie. Starał się brzmieć łagodnie.
- Izumi Midoriya, a ty?
- Katsuki Bakugo.Katsuki... piękne imię. Muszę koniecznie je zapamiętać.
Dobra!
Przestań Izumi! Nie zachowuj się jak jakaś zakochana nastolatka.
Co mam powiedzieć?
Rzadko jestem sam na sam z chłopakiem. Przez co jak jestem sama z chłopakiem mogę nawet się jąkać.
- Więc jesteś nowa?
- T-tak.Mówiłam! Jąkam się czerwonooki spojrzał na mnie.
I spojrzał na moje walizki.
- Pomóc ci?
CZYTASZ
Pocałuj mnie BakuDeku (Fem Deku)
FantasyIzumi Midoriya przez cztery lata mieszkała w USA. Potem przeprowadziła się do Japoni i dostała się do Ua. I Katsuki zainteresował się nową dziewczyną. (Katsuki i Izumi nie znają się od urodzenia)