1

1.5K 60 87
                                    

Cześć jestem Izumi Midoriya i mam 17 lat. Mój dar nazywa się One for all.

Przez cztery lata mieszkałam w USA. Ale mama postanowiła się razem że mną wyprowadzić do Japonii.

Mój były dyrektor szkoły bohaterskiej My Academy powiedział mi że pogadał z dyrektorem szkoły Ua.

I z nim uzgodnił że sprawdzi moją siłę i inteligencję.

Aktualnie siedzę w samolocie i słucham muzyki. Leciały różne muzyki takie jak "lovely", "all for me" i wiele innych.

- Córeczko? Wszystko porządku?- spytał mnie moja mama.
- Tak mamo. Wszystko gra.- uśmiechnęłam się.

Mama uważa że jestem dosyć ładna. I mówi prawdę cała szkoła My Academy się mną interesowała.

Większość chłopaków zapraszała mnie na randki, a ja ich odrzucałam.

Nie interesują mnie randki czy chłopaki. Chcę jedynie zostać bohaterką.

Mama zaczęła mi mówić jak była moim wieku to oglądała się za chłopakami.

To nie moja wina że jestem inna. Obie mamy zielone włosy i zielone oczy.

Zamknęłam oczy i cicho westchnęłam. To będzie bardzo długa podróż...

~~~XxX~~~

Jestem Katsuki Bakugo i mam 17 lat. Jestem uczniem Ua. Mój dar to eksplozja.

Wiem mam zajebisty dar. Moja klasa składa się z lamusów i idiotów.

Jakim cudem ich tu przyjęli?
No ja się pytam!

Przyciepili mnie się cztery osoby: Shitty Hair, Pikachu, Sraj Taśma i Kosmitka.

Nagle usłyszałem że gosiennica zaczyna coś poplać.

- Więc Dyrektor powiadomił mnie że do naszej klasy dołączy uczennicza z USA.- po jakiego grzyba nam to mówi?- Dokładnie z My Academy.- no ty se jaja jakieś robisza!?- Dopiero ją poznacie w poniedziałek.

Ręka Czterookiego poleciła do góry.
- Tak Iida?
- A jak ma na imię ta nowa osoba?

- Nie wiem. Dopiero dowiecie się w poniedziałek. A teraz idę spać. Dobranoc.

Sensei złożył się w swoim kokonie i zasnął. Jakim cudem on wytrzymuje ten hałas?!

- Mam nadzieję że nowa ma duże cycki.- rozmarzył się Mineta.
- Tak nie będzie ciebie chciała.- powiedziała Momo.

- Skąd NIBY to wiesz?- spytał oburzony winogron.
- A kto normalny zakochałby się w zboczonym winogronie?!- krzyknąłem wściekły.

Niziołek zaczął płakać. Jakim cudem dostał się do Ua! Przecież to beksa.

Nienawidzę mojej klasy tym bardziej nienawidzę Winogrona i IcyHot'a.

Oni są na pierwszym miejscu. Jak z nimi walczę zawsze krzyczę Shine.

Jesteśmy w drugiej klasie.
Więc nieźle urosłem na sile.

Klasa zajęła się sobą. Jedyne wolne miejsce będzie za mną.

Czyli dziewczyna będzie miała delikatny kłopot. Hehehe...

Pocałuj mnie BakuDeku (Fem Deku)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz