Akşamdan kalma bir şekilde uyanmış duşa girmiştim. Başım çatlıyordu adeta. Karnım boş iken ilaç içmemem gerektğini biliyordum ama yemek yemek istemiyordum. Ağrı kesici içip evden çıktım. Yürüyerek dükkana ilerlemeye başladım benden önce Seungmin gelip dükkanı açmıştı.
"Ben geldim Seungmin"
"İğrenç gözüküyorsun Hyunjin"
"Biliyorum. Akşam biraz içtim"
"Biraz" diyip tek kaşını kaldırdı Seungmin
"Evet biraz"
"Neyse etrafı toparlayalım Chan hyung gelmeden"
Başımı sallayıp etrafı toparlamaya başladım.
Yarım saat sonra Chan hyung gelmişti.
Beraber kahvaltı yaptıkdan sonra işlerine dönmüşlerdi. Arada müşteriler gidip geliyordu. Öğle molasına gireceklerdi ki içeri müşteri gelmişti. Bugün Hyunjin'in sırasıydı. Arka odadan oflayarak çıkıp gelen müşteriye baktım."Sen..." diyip eli ile karşısında ki bedeni gösterdi
"Dövme ve piercing yaptıracaktım. Kim ilgileniyor sen mi?"
"Evet bugün sıra Hyunjin'de biz yemeğe gidiyoruz. Size güle güle" diyerek Chan ve Seungmin dükkandan çıkmıştı.
"Nereye geçmem gerekiyor?"
Umursamaz bir tavrı vardı. Sanki dün bir şey olmamış ve karşılaşmamış gibilerdi.
"Hangi piercing ve dövme yeri?"
"Imm aslında burada karar vereceğim. Aklımda bir şey yok"
"Peki, düşün o zaman"
Kendimi klimanın karşında ki koltuğa bırakmıştım. Beni tanımıyormuş gibi davranması sinirimi bozmuştu.
Minho'yu izliyordum. Kataloğu alıp inceliyordu.
Telefonu elime alıp Minho adlı kullancılara girdim ama onu bulalamıştım. Telefonu elimden bıraktım. Zaten acıkmıştım şimdi ise seçmesini bekliyordum. Gece olanlar aklıma gelince sırıtmıştım.Daha ne kadar bekleyecektik böyle. Hala bakınıyordu ama bir şey seçmemişti.
Oflayıp su içmeye gittim."Tamam seçtim"
İçimden mutluluk çığlıkları atıyordum
"Tamam ne yapacağız?"
"Nipple piercing istiyordum ama şuan vazgeçtim bu yüzden dudağıma labret piercing yapalım"
"Güzel seçim"
"Evet"
"İyi tamam şu odaya geç bende geliyorum"
Gözümün önüne düşmemesi için saçlarımı toplayıp ellerimi iyice yıkadıktan sonra Minho'nun yanına geçtim.
Tabureyi önüne çekip oturdum.
Uyuşturucu iğneyi alıp iyice yaklaştım"Biraz acıyacak"
İğneyi yavaşca dudağına batırıp çekdikten sonra uyuşması için biraz bekledim.
Tepki vermiyordu. Gözlerini tavana dikmiş boş boş bakıyordu.5 dakikanın sonunda piercing'i takmak için yerimden kalktım.
Birbirimize çok yakındık ama takmamaya çalışıyordum. Arada göz göze geldiğimizde boş gözlerle bana bakıyordu.Son olarak seçtiği piercingi dudağına takdıktan sonra yerime oturmuştum. Geriye yaslanıp izlemeye başladım
"Ne dövmesi istiyorsun?"
"Boynumun sağ tarafına yılan dövmesi"
"Peki. Biraz bekleyelim sonra yaparım onu"
"Tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bonnie & clyde - hyunho ✓
FanfictionÇünkü biz Bonnie ve Clyde'ın modern versiyonu gibiyiz