3

873 94 113
                                    

Akşam olması için can atıyordum. Minho beni kabul edecek miydi?
Kabul ederse neler olacağını düşünüyordum. Asla olumsuzu düşünmemiştim. Birden daha dün tanıştığım birine güvenip hırsızılık işlerine girecektim.
Neden bu işe bulaştığımı bilmiyordum. Paraya ihtiyacımda yoktu. Biraz eğlenmek istiyordum. İnsanlar aptal olduğumu düşünebilirdi.

Monoton geçen hayatımdan sıkılmıştım artık. Biraz macera ve adrenalin istiyordum sadece.

...

Saat 00.00'a yaklaşıyordu. Bugün biraz kendime özenmiş, makyaj bile yapmıştım.
Kendime şaşırıyordum. Daha çok onu etkilemek istiyor gibiydim.
Kafamdan kötü düşünceleri atıp evden çıktım.

Bara geldiğimden beri etrafa bakınıp duruyordum ama hiçbir yerde yoktu. Geleli 20 dakika olmuştu ama hiçbir yerde Minho yoktu. Ona ulaşabileceğim bir numara yoktu. İçimden kendime küfür ettim numarasını almadığım için.

40 dakika olmuş ama kimse yoktu. Sıkılmaya başladım. Saat 01.21 olmuştu.
Beni ektiğini düşünmeye başlamıştım.
Hala bir umutla etrafa bakınıyordum.
O an gözlerim bana bakan bir çift göze takıldı. Karşısında başka biri vardı ama bana bakıyordu. Göz göze geldiğimizde küçük bir sırıtış atıp karşısında ki bedeni öpmüştü.

Sinirlendiğimi hissediyordum ama neden. Sonuçta flört değildik hatta arkadaş bile değildik ama neden sinirleniyordum.
Aptal olma Hyunjin dedim kendime.
Şuan ayakları geri gitmek istesede masalarına doğru ilerliyordum.

"Hey naber?" sesin kendimden çıktığına inanmıyordum

"Sen kimsin?"

"Okuldan arkadaşım tesadüfe bak burada. Bize 2 dakika izin verir misin?"

"Tabii" dedi kız ince bir sesle

Yine lavaboya ilerliyorduk. Deja vu dedim ama sesim mırıltı gibi çıkmıştı.

"Ben yanına gelecektim zaten ne demeye geldin yanımıza" diye gürledi Minho

"Canım istedi. Mutluluğunuzu mu böldüm?"

"Aptalsın. Aslında seni daha farklı test edecektim ama sen kaşındın Hwang Hyunjin"

"Ya öyle mi?"

Minho bana yaklaşıp kolyemden tutup beni kendine çekmişti. Dudaklarımız birbirine yakındı ama onu öpmemem gerekiyordu. Çünkü dudağında ki piercing canını acıtırdı. Aklıma az önce kızın onu öpüşü geldi...
Bunu yapmamalıydı çünkü mikrop kapmasına sebep olabilirdi.
Nefesini yüzümde hissediyordum ama ben bir hamle yapmadan o asla bir şey yapmıyordu.
Kendimi geri çekmiştim.

"Kız arkadaşın seni bekliyor olmalı"

"Evet"

Minho beni lavoboda bırakıp kızın yanına gideli yarım saat olmuştu. Hala yanıma gelmesini bekliyordum. Gözümün önünde kız ile flörtleşiyordu. Neden rahatsız hissediyordum? Aşık değildim ama hoşlanmıyorda değildim ondan.
Herkesin hayalinde ki gibi biriydi.
Daha fazla ortama dayanamayıp hava almak için bardan dışarı çıktım.
Şuan bir sigaraya ihtiyacım vardı ama yanımda hiç yoktu. Derin bir nefes alıp duvara yaslandım.

Etrafa bakınırken yanıma kısa ama kaslı biri gelmiş bana sigara uzatmıştı. Bir an bana sataşacak sanmıştım

"İster misin?"

Uzattığı sigarayı tereddüt etmeden almıştım.

"Kötü gözüküyorsun"

"Biraz öyleyim sanırım"

bonnie & clyde - hyunho ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin