Minho ile konuşmamın üstünden 2 gün geçmişti ama ne aramış ne de peşimden gelmişti. Sinirliydim ona ya da daha çok kırılmıştım.
Artık alışmam gerekti diye düşünüyordum eskisi gibi olmaya ama bazen onu mutfakdan çıkarken görüyordum. İyice delirmiştim. Aşktan nefret ediyorum sürekli canımı yakıyordu ve bunu bile bile bizler aşık oluyorduk yanlış kişilere. Gerçek aşk can acıtmaz diye düşündüm.
Dükkana gittiğimde yine Seungmin'in suratı 5 karıştı. O günden sonra Chan'ın kendisine soğuk davrandığını söylemişti. İkimizin de hayatı boka sarmıştı.
"Günaydın Seung"
"Günaydın Hyunjin"
Kısa selamlaşmanın ardından ikimizde işlerimize dönmüştük. Arada müşteriler gidip geliyordu.
"Heyy Seungmin seni evlatlık almaya geldik"
Neşe dolu Felix'in sesi ile yerimden sıçramıştım. Seungmin ile birbirimize bakıyorduk.
"Tamam olur al götür beni buradan"
"Changbin sana demiştim kabul edecek diye"
Changbin gülümseyip Seungminle tanışmak için elini uzatmıştı.
"Cidden onu evlatlık almaya gelmediniz değil mi?"
"Bir gün o da olur ama Felix dövme yaptırmak istediğini söyledi"
"Evet çok havalı bir şey olsun"
Seungmin seçmesi için örnek resimler getirmişti.
Felix dövmesini seçmiş Seungmin ile odaya geçmişler bende Changbin ile oturmuş kahve içiyordum.
"Nasılsın Hyunjin?"
"İyi Changbin sen nasılsın?"
"Neyi sorduğumu biliyorsun"
"O konuda iyi olmaya çalışıyorum diyelim"
"O gün Minho aradı sarhoştu ve birkaç şey zırvaladı. En sonunda siktiğimin kelebekleri deyip telefonu suratıma kapattı"
Sinirden gülümsemiştim
"Sanırım artık ortak değiliz Changbin"
"O salağı siktir et cidden başarılısın bu işte en azından Felix ve benim için katlanamaz mısın ona?"
"Belki ama son gittiğimde planda kimsenin olmadığını söyledi kendi dışında"
"Evet o halledecek ben sadece bilgileri topluyorum ve o gün sana ters bir şeyler demiş olabilir ama ona bakma sen ne dediğini bilmeyen piçin tekidir"
Kafa sallayıp kahvemi yudumladım.
O sırada içeri giren yeni müşteri ile kahve boğazıma duracaktı."Selam"
Changbin Minho'ya selam vermişti ve ben oralı bile olmayıp önüme dönmüştüm.
"Çok fazla vaktim yok piercing yaptırmaya gelmiştim"
"Biraz bekle Seungmin'in işi bittiğinde seninle ilgilenir"
"Dediğim gibi vaktim yok"
"Napabilirim?"
"Bana piercing yapabilirsin. Burada çalışmıyor musun?"
Sinirle yerimden kalkıp diğer odaya ilerledim peşimden geliyordu.
"Ne piercingi istiyorsun?"
"Nipple"
"Peki üstündekini çıkar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bonnie & clyde - hyunho ✓
FanfictionÇünkü biz Bonnie ve Clyde'ın modern versiyonu gibiyiz