3.rész

1K 32 0
                                    

Miután anya lekiabálta a fejünket mind a ketten felmentunk a saját-saját szobánkba. Én gyors lezuhanyoztam, begöndöritettem a hajam és felöltöztem .

 Én gyors lezuhanyoztam, begöndöritettem a hajam és felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tudom hogy csak egy vacsora, de na. Nekem tetszik. Amint végeztem a teendőimmel lementem

- Édes istenem, lányom, nem bálba mész! -rázza meg csalódottan a fejét apa.

Én csak mint egy illedelmes lány, megrántja vállát felhúzza orrát és ott hagyja apját.

- Csodás vagy lányom.-mosolyog rám anya

- Tudom. - vigyorgok mint a tejbe tök.

Leülünk a nappaliba és beszélgetünk. A kopogás töri meg a nagy nevetésünket.

-NYITHOOM! -kiáltom nevetve és futók az ajtóhoz. Az ajtóban Ryan áll. Egy fekete farmer, egy ing ami a hasa közepéig kíván gombolva és egy fekete vans cipő. Haja kocósan áll és rá tapad a homlokára. Az izmai cska úgy dudorodnak az ing alól. De minek is nézem és Ryant? Hülye vagyok...

- Be is engedsz vagy még egyszer alaposan át nézel? -mondja egy szív döglesztő mosoly keretében.

- Haha. Tökfej. Jónapot Mrs és Mr Black ....- Mosolygok majd jobban kitarom az ajtót, bejönnek én pedig beteszem az ajtót.

- Áá, csak hogy itt vagytok - áll fel apa (ROSSZ AZ KI ROSSZRA GONDOL!XD)
és fog kezet Ryan apjával, Thomassal. Rose nénit pedig megöleli. Anya mindannyiukat megöleli s így tovább.

A vacsora felénél tartunk mikor Adam megszólal.

- Amúgy Ryan... Mikor is kéred meg a kezét a nővéremnek? Kíváncsi vagyok a gyűrűre - mosolyog az öcsém én pedig félre nyelem a bort.

-ezth...ezth....megh....honannh veszhedh? -nevet Ryan. De édes az a nevetés , jesszus Amy szedd össze magad

- Akkor nem azért öltöztél így fel? - Nézz rám szomorúan Adam.

- Jesszus nem .... - nézek mint aki szellemet látott

- Jajj Amanada...moszty miéjty csinhálod úhgy mintha nem tud-rak egy adag hús a szájába - nád hogyh ezhleszh -mondta téli szàjjal Alessandro

- Barom disznó....-dormogom.
Apa az asztalra csap.

- Gyerekek! Vendégeink vannak!

Maffia érzéseiWhere stories live. Discover now