8.rész

758 30 0
                                    

Fáj a fejem. Hányingerem van. És nem érzem a végtagjaimat. Azt hittem itt a vég. De amikor nyitodott az ajtó, ráeszméltem hogy a mennybe vágyok. Aztán bejött ő. És máris tudtam hogy még élek.

-Szóval...kislány-hallok meg egy mély hangot. De nem szólók vissza és rá sem nézek.
-Rám nézz ha hozzád beszélek! - üvölt rám és felpofoz.
Mosolyogva felemelem a fejem és arcba köpöm a véres nyállal.
- Mocskos szajha - sziszegi miközbe letörli az arcát egy kendővel.
- Főnök! - jön be egy fiatalabb fiú. Úgy 20 éves lehetett.
- Mond- sóhajt.
- Az embereket akiket elküldött a Lacostra-khoz , halottak...- mondja a fiú mire én elkezdek vigyorogni.
- Halottak vagytok mind - suttogom utánna elkezdek nevetni ördögien.
-Főnök!-jön be egy másik embere.
-Mivan már? - kérdezi feldúltan.
- Fekete telepjárok közelednek. Rózsa és kígyó címerrel...
- Vigyétek a lányt!
- Mind megdöglötök!-kiáltom nevetve közbe elkezdenek lövöldözni én meg csak vállat rántok.
-Colton! - jön be a megmentőm.
-Alessandro. - mondja unottan Colton.
- Hogy merted pont a hugomat elrabolni?-kérdi nyugodtan. Tán túl nyugodtan.
- stupido .... - jön beljebb Adam is.
Colton magához húz és a fegyverét a fejemhez tartja.
-Menjetek el és nem ölöm meg!- mondja mire én megforgatom a szemem. Bele rugok a tökébe, majd automatikusan a kezeit oda rakja. Kihasználva az alkalmat elveszem a pisztolyát és felé szegezem
-Utolsó szó?
- Rohadjatok meg!- puff egy lövés az egyik térdébe
- Amúgy....van itt egy kis szerződés amit alá kéne írnod Colton- vigyorog rá Adam.
-A halál fogja alá írni nektek.- puff a másik térde, és egy nagy kiabálás
-jolvan alá írom alá írom . - Adam csak vigyorog és oda viszi amint alá írta ellép.
- ügyyes vagy...mégsem löllek le- mosolygok rá kedvesen
-Köszönöm?
-Al! Innen a te dolgod -oda állok a bátyám mellé aki elővesz egy kis bicskat és bele vág vele a nyakába.

Ryan

- A kurva életbe is bele! Ha mégegyszer csak a közelében látlak annak a lánynak.... esküszöm hogy kiheréllek! Megértetted!?-üvöltök rá arra a fickóra aki elhurcolta Amandát. De a fickó nem válaszol.
-Nem válaszolsz? Akkor nézzük most mit csinálsz! -intek az az embereimnem hogy tömjék be a száját, előveszek addig egy kést amibe bele van vésve egy R betű. Megfogom a férfi jobb kezét, majd levágom a mutató ujját.
- Azt kérdeztem megértetted? - mondom olyan nyugodsággal hogy az már félelmetes.
A férfi elkezd könnyezni a fájdalom miatt, és csak bólogat.
- Remek!

-Oke! Kész vagyok, mehetünk - sétálok le a lépcsőn miközben az ingemet gombolom be. Megyünk Blackékhez. Ma is.

-Mivel...mind itt vagytok - szólal meg

Maffia érzéseiWo Geschichten leben. Entdecke jetzt