14.rész

644 23 0
                                    


Másnap iszonyú fejfájással keltem.
Lementem csinálni kávét , és vettem be fájdalom csillapitot. Majd felhívtam Lisát és megbeszéltem vele hogy másfél órán belül ott leszek. Szóval vissza mentem a szobámba, feltöltöttem, megcsináltam a hajam, és egy kis sminket is tettem magamra hogy mellettem a zombi énem.

-Hova megyünk? -pattan be a kocsimba a lány.

-A terheslányhoz. Amúgy mi a neve?

-Nikol. - feleli egyszerűen.

-Megyunk Nikolhoz.

-Megyek már basszus! -kialt ki Nikol és nyílik az ajtó.-Ti kik vagytok?

-Neked is szia -forgatja meg a szemét Lisa.

-Én Amanda vagyok ő meg Lisa. És beszélni szeretnénk veled. - ezzel bemegyünk a házba.

-Persze gyertek csak be -Csukja be ajtót és követ minket.

-Adamé?-nézek a hasára.

-Kiásé lenne?

-Ezt csak te tudod. De ha ennyire biztos vagy benne hogy Adamé csináltathatunk apasági tesztet?-Húzom fel mosolyogva a szemöldököm

- Nem! Miért nem hiszitek nekem?

-Mi hiszünk. Épp ezért kell. Tudod a szövetségeseknek nagyon fontos az hogy csak olyanok legyenek benne akikben benne van a vér. -mosolyodik el most Lisa.

Pár óra múlva és pár fenyegetés után a kastélyban ülünk és várjuk a postát.

-Oke gyerekek....itt az igazság pillanata - sétál be Cameron egy borítékkal a középen amit Adam azonnal ki is vesz a kezéből majd gyorsan elolvassa és lerakja a papírt

-Miaz??? -kérdem

-Adam! Ne szórakozz velünk, mi van benne?!?-Kiáltja Alessandro Adam pedig csak neki adja a papírt amit Alessandro is elolvas majd felsohajt- Huhh....mégis nekem lesz először majd gyerekem -ül le a kanapéra

-Honnan tudod? -Mosolyogva megsimitom a hasam és rá nézek a bátyámra aki csak tátott szájjal és kidüllet szemekkel néz- Nyugi nem vagyok terhes - kezdek el röhögni

-Még késő hogy egyke legyek? -Néz rá apára aki épp ért haza

-Attól tartok - mosolyodik el- Amanda, a gép indulásra kész számodra

- Most két évig megint nem láttok -nevetek fel majd megölelek mindenkit.

-Karácsonyra jösz haza! - kiáltja Lisa a kocsi után

Ismét a padban ülök és telefonozok amikor valaki leül mellém.

-Szia- mondja

-Hali.

-Mikor jöttél?-Rá nézek. Áh igen, Ryan az.

-Tegnap. Kösz hogy kérded

Nagyon bő beszédű vagyok Ryannal.

Este van és eljöttem sétálni, mert levegőzni szeretnék. Egyedül vagyok és nincs nálam semmi. Mondjuk Londonba nem is nagyon kell, hiszen nem olyan veszélyes. Azok a palik meg tuti nem ismernek fel akiket otthon mondtak.

-Lám, lám, lám....Amanda Boss. -egy furcsa akcentussal rendelkező férfi áll meg előttem.

-Én Greeg vagyok...nem ismerek semmilyen Amanda Boss-t. - mondom higgadtan.

-És Antony Black ismerős aranyom? -megfogja a kezem.

-Enegedjen el és hagyjon békén! Nem tudom kik azok az emberek!

-Jajj Amanda. Mind tudjuk hogy Antony lánya vagy - nevet fel és jön kettő hústorony. Basszus miért vannak mindenhol hús tornyok?!?

-Hagyjon engem békén!

-Nem, nem Amanda. Apád tartozik nekünk. És veled fog fizetni nekünk. Szóval te feleségül mész a fiamhoz, és kurvára nagyobb lesz a maffiank - mondja el ezekszerint a terveit az a köcsög akinek nem tudom a nevét .

- Megy hozzá a bánat!Nem tudom ki maga és mit akar tőlem de kérem hagyjon békén!-Levesziba kabátom majd felhúzza a polom és meglátja a tetkod és úndoritoan elmosolyodik.

-Fiuk! Vigyétek.

-Mi? Nem! SEGÍTSÉG, SEGÍTSÉG! -kiabálom torkom szakádtábol , és most úgy félek mint két év alatt soha...

Maffia érzéseiWhere stories live. Discover now