12.rész

715 29 0
                                    

-Ééés mit csináljunk?

-Menjünk el valahova-ajálja fel Lisa, aki Alassandro ölében ül.

-És mégis hova szöszikém?-fordulok felé

-RxB-mosolyog Lis.

-Nem megyek Ryan klubjába.

-De szereted azt a helyet !

-De nem akarom hogy felismerjen, mert ha én elmegyek innen holnap, és nem egy maffia vezérnek leszek a lánya hanem csak egy normális lány, aki nem ismer semmilyen maffiát!

-Akkor csak egy normális lány elmegy egy klubba bulizni a barátaival.-rántja meg a vállát.

-Hihetetlen vagy -sohajtok

-Na fiúk, menjetek a dolgotokra, mi is megyünk öltözni! 6-kor itt tali!

-Életem mégcsak két óra van-szól vele a beszélgetésbe a bátyám is.

-Akkor süssünk! Nem minden nap jön haza az ember legjobb barátnője és mennek el bulizni!

-Hallom azt csiripelik a madarak bulizni mentek és engem nem hivtok?- lép be az ajtón Cameron.-Törpe?-jön oda hozzám és megölel.

-Nem törpe vagyok csak tudod nem lehet mindenki több mint két méter magas -nevetek fel és én is megölelem

-Na ha így összegyűltünk, mehetünk is-ezzel a lány megfogja a kezem és felrángat a szobámba.

-Én szeretnék beszélni azzal a lànnyal aki azt állítja ahogy terhes az öcsém től.-mondom amikor Lisa a sminket csinálja már. Egy Sőtét kék comb közepéig érő spagetti pántos szoknyát vettem fel, hozzá illő magassarkúval. A hajamat kivasalta, és egy kicsit füstös sminket csinál .

-Éés annyit arról hogy nincs maffia Amanda -neveti el magát.

-Hé, Adam az öcsém. És nem is leszek maffiás !

-Ha te mondod.-hagyja rám.

-Azt hittem oda ragasztottátok magatokat valamihez a műszempilla ragasztóval.

-Haha! Nagyon vicces!

-Tudom! -vigyorodik el Adam.

Épp a klubba mennénk be, amikor a többieket átengedik a biztonsági örök akik felmutatják a VIP-kàrtjájukat, engem pedig megállítanak.

-Most komolyan? Új öröket?

-Nincs kártya nincs bejárat kislány. De lábam közé mehetsz -nevet úndoritoan az egyik hústorony.

-Menj az anyádba! A La'Nostra lánya vagyok! -Kiáltok rá.

-Azt akárki mondhatja. -Mondja nyugodtan a másik hústorony

-És akár kinek van tetkoja is? - húzom fel a szemöldököm.

-Mutasd és bemehetsz.

-ALESSANDROOOO!!!-akarok befutni utánuk de ekkor pisztolyt nyom a halántékomhoz.

-Eszednél vagy bazdmeg hülyegyerek!?-kiállt oda egy ismerős hang. -Engedd el hülyegyerek ! -áll elém a hang tulajdonosa, aki nem más mint Thomas Black. Ryan apja.

-Igen is uram. -Elenged és ellök.

-Te normális vagy hogy így bansz vele? Tudod ki ő?-megrázza a fejét a hústorony.-Anthony Ross tudod ki? -Bolint- O a lánya. Amanda Ross.

-Szia Thomas-mosolygok rá az idős emberre majd megölelem.

-Sajnálom kisasszony! - néz rám félelemmel teli tekintéllyel.

Maffia érzéseiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora