7.rész

847 30 0
                                    

Természetesen, folytattam a veszekedést a bányában. Elküldött az igazgató hoz is.

- Boss! Az igazgatói irodába! Most! - kiált rám, mire felállok és elindulok ki . De még az ajtó előtt vissza fordulok, és pszihopatás mosollyal a tanárnőre mosolygok, majd kimegyek.

Az irodában ott ül a két jó madár testvérem és meg lvágodok a kanapéra.

- Mit csináltál már megint? - Sóhajt az igazgatónő.
- Feleseltem mama. - igen a mamánk az igazgató nő. - és a jó madarak mit csináltak? Áá nem érdekel, halálra unnám magam - nevetek fel.

Igen, a mamám igazgatónő. Mivel a maffia vezér feleségének, kell egy áll munka vagy mi. A másik mamám és papám már nem él. Felrobbantak egy repülő gépen, amikor mentek pályára. Anyának pedig esküvői ruha boltja van.

- Am!- kiált rám Alessandro.

- He?- szólók vissza hölgyiesen.

- Helyzet van. - Amint kimondta a két szót, felugrottam és csillogó kezdtek a szemeim.

- Éhes vagyok. - jelenti végül ki vigyorogva.

- A kurva mamádat!

- Khm...- köhint egyet mama.

- Vagyis....

- Na menjünk. - és el is indulunk A La Costra villához. A sok fekete telepjáró köztük audi-k, BMW-k és mercedes-ek.
Amint beléptünk a nappaliba vagy 40 egyenruhás ( fekete öltöny) ember állt plusz apánk .

- Na végre. - Megfogja apám Alessandro kezét kihúzza és mond neki valamit.A fiú csak bólint, Majd apám elindul a fekete kocsik felé.

- Indulunk! - kiállt vissza mire egyesével mindenki kimegy a házból. Mi a nagy kocsihoz megyünk Alessandro- val és Adam-mal.

-Hugi...- szólal meg bátyám miután vissza másztak előre, immár feketében.

-Hm?
-Szóval... Te most maradsz a kocsiban. És nem szállsz ki.

- Mi? Már miért maradnák?

- Apu kérte.

- Cazzo di vita .

- Az oroszokkal van most baj...

- csak ugyan - felelem szarkasztikusan.

- Az újdonsült vezér...Conor...téged akar feleségnek....

- Miért engem ha te öröklöd ezt a szarságot? - forgatom meg a szemem.

- Elösször is. Nem szarság. Másodszor. Szerintem én se vagyok meleg, ahogy ő se.

- Szuper....otthon is mondhattam volna...

- Kajak. Látod ezért vagy Te az ész én meg a többi. - vigyorog mint a vadalma.

- Amúgy...ki mondta hogy én nem akarok feleségül menni Colup-hoz?-kérdem pár perc csend után.

- Elösször is. A nevét sem tudod, nem Colup, hanem Conor- neveti el magát. - másodszor. Apánk fog férjhez adni. És nem hozzá azt elhiheted, mert ő az ős ellenségünk - nevét még jobban.

- Szóval maradsz.
-Értettem főnők.

Már vagy egy órája a kocsiban ülők és unatkozok. Kiszállok hogy megnézzem kell -e segítség nekik és elindulok az elhagyatott helyiségre. Egy kutya sétál felém meglőve a lábán. Segíteni akarok neki. De csak arra emlékszem innentől hogy valami keményre érkeztem.
Innentől elragadott a sötétség...

Maffia érzéseiWhere stories live. Discover now