- Most mennem kell, szia! -és ezzel kinyom.
Úgyhogy megint egyedül vagyok. A szobatársam valami buliba ment a haverjaival. Nekem is mondta hogy menjek el velük de nem sok kedvem volt. Igazából most mégjobban nincs kedvem. Kicsit ideges is vagyok, Ryan miatt. Igaz, tudom hogy tud magára vigyázni, dazert mégis csak olyan mintha a testvérem lenne. Apropó testver, merek fogadni hogy Alessandro és Lisa együtt vannak!
A gondolat meneteimet a kopogás zavarja meg.
- Szabad!-kiáltom.
- Szia! Nem szeretnélek zavarni csak Peter küldött, hogy modnjam meg neked hogy lent vár - húzza el a száját a szomszéd szobai lány, Samantha.
- Várjon csak. Mond meg neki hogy nincs kedvem lemenni.
- Megmondom. Szia- int egyet és ki is megy.
Igen..Peter Evans... A nőfaló fiú, akit mindenki szeret. Rajtam kívül. Kerülöm a fiút nagy ívben, mert a múltkor hallottam egy telefonbeszélgetést.
~~~~~~~~~~~
- Igen apa...... Megértettem...... Oké, akkor a szünetben megyek haza és a La'Costra villában lesz a megbeszélés....értem....
~~~~~~~~~~~Tudom nem volt szép dolog, és amúgy is csak meghallottam. De kerülöm a fiút. Nem szeretem a múltamat. Nagyon nem. Nemsokára lesz hogy anya 25 hónapja hagyott itt minket.... Még kimondani is sok. És huszonöt hónapja van rajtam a tetoválás.
Másnap
-Wiiiii Amy - ujjongva ugrik rám a szobatársam.
-Alex! Miaz? -sohajtok.
- Jön egy új fiú a suliba és a mi osztályunkba fog járniiiii - ujjong tovább a lány.
-És mit csináljak én vele Alexis?
- Kiöltözöl, és elkápráztatod a fiút!
-már miért tennék ilyet?
-Mert amióta itt vagy nem volt egy pasid se. Sőt nem is volt pasid Am! - igaza van. Tényleg nem volt senkim.
-És nem is kell. Nem kell azért egy férfi az oldalamra hogy parancsolgasson.
- Ahjjj....de godnolj bele, együtt mentek ruhákat venni, egyik üzletből a másik húzod a kezéről fogva közbe nevedgéltek, együtt esztek fagyit és megkóstoljátok egymásét közbe a másiké jobban ízlik, és így cseréltek, összebújva kezdtek el nézni ég filmet majd elalszotok rajta, reggelente egy csókkal ébresztitek fel egymást el veszed a ruháit ,és te hordód aztán....-folytata volna még tovább de közbe szóltam.
-Alex , ez a te álmod. És amúgy is...ilyen csak a könyvekben és a filmekben van. Mert ez már túl szép lenne. -nevetem el magam. - na de készülődjél mert lekell nyűgőzd azt a fiút.
-Amúgy csere diák.
Elkészültünk mind a ketten.
Én egy fekete farmer nadrágot vettem fel, egy vajszínű pólóval, amire az van írva :
" I'm the queen " , a fekete converstem-mel és a táskám. A hajamat bedig bele.fogtam egy kócos konty-ba ami tizenöt percet vett igénybe . Amíg Alexis egy comb közepéig érő, harag alakú fehér szoknyát, egy fekete csinos övvel, ezzel is jól kimutatva a tökéletes alakját, a haját be-göndöritette és egy teli-talpú szandál. Majd elmentünk suliba.
YOU ARE READING
Maffia érzései
RomanceAmanda Boss, egy átlagos 16éves lány...anyukája szakács, apukája ügyvéd. Nem ám, Amanda Boss egy maffia főnök lánya. Aki 10éves kora óta bérgyilkos. Másnak igen hűha bérgyilkos aztaaa......de ő már megszokta .... kettő testvérével, anyjával és apjáv...