Merhaba bebeklerim
Sınır 26 beğeni 30 yorum
⭐💫Chen
"Yeter lalisa neden hiçbir şey anlamıyorsun! Mesleğini bu şekilde kulanamazsın!""Tanrı aşkına ailemi korumak ne zamandan beri hatta oldu!"
Chen
" Kardeşin Mia hiç çekinmeden jeon jungkook'un yani jeonlara ait olan spor salonuna giderek sınırları fazlasıyla zorluyor!"Dili tutulmuştu adeta bunu beklemiyordu kesinlikle. Sert bakışları şaşkınlığa bürünmüş gözlerini yere indirerek idrak etmeye çalışmıştı.
Ona özelikle söylemişti takip edile bilirsin yanlış birşey yapma diye.
Chen
"Geçici olsada şuan açığa alındın lalisa monaban ekipler takipte olucak ""Bunu yapamazsınız!!. kaç tane düşmanım var haberiniz varmı dokunulmazlığım kalktığı an beni kurşun yağmuruna tutmak için yarışa girerler! Haliyle ben ölürsem sizde batarsınız en çok silah ve uyuşturucu alınan şehirler Tayland ve Amerika hâliyle benim mal satdığım ülkelerden birkaçı"
Ayağa kalkarak sinirle bağırıyordu. Doğruydu lalisa oldukça iyi satış yapıyordu bu konuda zarara girecektiler.
Chen
"Lalisa uzatma seni dışarı atmak istemiyorum evine git"Lalisa tek kelime etmeden çantasından elçi olduğuna dair kimliğini çıkararak masaya atmış ceketini alarak kapıya doğru adımlamıştı.
Çıkamadan önce sonkez arkasına dönerek nefretle adama bakmıştı.
"Beni nasıl tanıyorsunuz bilmiyorum ama suçsuz olduğum kanıtlandığında gelip hiç birşey olmamış gibi elçilik yapmaya devam edeceğimi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Lalisa monaban hayatından birşeyi çıkarırsa bir daha asla geri almaz"
Kapıyı sertçe arkasından kapatmış yankı yapan kolidor eşliğinde topuklu ayakkabı sesleri ile yürümüştü. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu en fazla Bir saati vardı bir saat sonra bütün meclis üyelerine lalisa monaban'ın açığa alındığını diyecek böylelikle sıra sıra yayılcaktı.
Haliyle dokunulmazlığı giden lalisa ilk işi Lucası güvenli tutmaktı.Arabasını hızla sürerken oda biliyordu adı bir kere çıktığı için konsoloslukta bulnan her hangi bir çalışan bile lalisayı yaka bilirdi. Buda herhan konsolun lalisayı satabilmesi demekti en azından Koredekiler yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real love
Fanfiction" yanılıyorsun evlat. kadınlar çok önemli varlıklardır. .." "Mesela bütün büyük adamların arasında onu yönetebilcek bir kadını var"