14

789 63 9
                                    

Kapının çalması gülümsememe yol açarken ayağa kalkmış üstüme havluyu sararak elimdeki şarap dolu kadehi iki parmağım arasında yerleştirecek açmıştım.

Giydiği siyah gömleğinin üç düğmesi açık göğüsü gösterirken ceketini elinde tutuyordu dağınık saçları ile beni süzmüş yol vermek için geri çekilmemle beraber içeri girmişti.

"Viski almamaşsın ama sorun yok"

Alayla konuşmam onun sinirine gidiyordu ve bu aşırı hoşuma gidiyor.
Onu umursamadan tekrar terasa çıkmıştım peşimden geldiğini anlıyordum.
Havluyu kenara atarak bedenimi ortaya çıkarmıştım gözlerim onun gözleri ile sabitleşirken elimdeki kadehten bir yudum almış kenara koyarak bedenimi suya bırakmıştım.

"Sabaha kadar beni izlemeni değilde sevişmeyi isterim"

Ona doğru yüzerken mermerlerden yarım alarak elerimi orda birleştirmiş ve kafamı sudan çıkararak onun gözlerine bakmıştım.

O dizlerinin üstüne eğilirken yüzünü bana yakınlaştırdı.

"Su fantazisi sevmem monaban"

Gülmüştüm ama dediği şeye değil yapacağım şeye gülmüştüm.
Kolundan tutarak onu suya çekmiş ve düşüşünü izlemiştim.
Birkaç derin nefesin ardından bana sinirli bakmaya başlamıştı.

Bunu umursamadan ona yaklaşmış elerimi ensesine götürerek dudaklarına kapanmıştım.
İlk başlarda karşılık vermesede bedenimi havuzun duvarına yaslamış bir eli belimde bir eli yanağımda sertçe öpmeye başlamıştı.
Onun gibi profesyonel değildim veya ilkimde değildi ama o sanki ben duriyim kendisi dudaklarımı sömürmek istermişcesine öpüyordu.

Bedenimin havanlanması ile beraber ne olduğu anlamadan jungkook havuzdan çıkmış ıslak olmayı umursamadan yürümeye başlamıştı.
Özelikle dinlenmek için yaptırdığım yatak kadar büyük ve geniş olan ama koltuk olarak dekorasyon yaptığım köşeye gittiğini anladığımda bedenim zaten yumuşak zemin ile buluşmuştu.

Gömleğini çıkarıp atarken pantolonu da çekip atmış üstümde yerini almıştı. Elerim sırt kaslarına giderken gerçekten muhteşemdi. İçkinin verdiği sarhoşluğum ile cesaretliğimi artırmış ve onu altıma yatırmıştım hafif şişmiş penisi sertçe oturmamla beraber kendini oldukça belli ederken jungkook kalın sesi ile kulaklarımı şenlemişti.

Üstünde hareket ederken belim bir ileri geri gidiyor jungkook'un eli sayesinde her gelişinde kalçamı bastırıyordu. aramızdaki kumaş sinirimi bozmaya başlayınca ayağa kalkarak üstümdekileri çıkarmış çırıl çıplak kalmıştım.
Gözleri arsızca bedenimde gezinmiş ıslak saçlarımı geriye atarak önüne çömelmiştim. Giydiği iç çamaşırındanda kaybolmamla beraber sertçe yutkunmuştum.

Penisi elime alıp gel git yapmaya başlamış ne kadar sert ve damarlı olduğunu anlamıştım. Daha birkaç dakika önce kafasını kaldıran jungkook tekrar yatırmış derin derin inlemeler bırakıyordu.

Gel gitlerim hızlandırken jungkook beni yatağa çekmiş ve penisini ağzıma vermişti. Bunu asla yapmazdım gerçekten yapmazdım ama şuan iradem yoktu.
O ağzımda gel gitlerine devam ederken. Kendime gelerek sakso çekmeye başlamıştım bu sefer durmuş ve eleri saçımda  kendine bastırmaya başlamıştı.
Boşalacağını anladığımda ağzımı çekmiş elim ile çekmeye başlamıştım. Sarhoş olabilirdim ama aklım azda olsa yerindeydi.

Elimin üstüne gelen sıvılarla beraber derin bir nefes vererek umursamdan koltuğa sürmüştüm.
Bu sefer ben tamamen alta olurken üstüme çıkmış. Boynuma izler bırakmaya başlamıştı ağzımdan kısık kısık inlemler çıkarken dili yavaşca vajinalime inanmış ve parmaklarını sokmuştu eş zamanlı olarak kafasını yüzüme çıkarmıştı.

"Seni öyle pis becericem ki~"

Kulağıma fısıldarken deli gibi parmakları içimde hareket ediyordu ağzımdan çığlıklar kopacak radeye geliyordu çünkü zevk almam için değil acı çekmem için yaptığı belliydi kulağımın yanını emeye başlarken hisetiğim sıvıyla elerim elerine gitmiş ve durdurmuştum canımın acımasına o kadar odaklanmıştı ki duvarlarımı yırtığını bile anlamamıştı.

"İçime gir"

Suratında ki sırıtma asla yok olmuyordu. Kaşlarım çatılırken üstüme geçmiş birkaç çekişi arından içimde göndermişti. Uzun zamandır bir ilişkiye girmiyordum bu yüzden aşırı dar olurken canım aşırı yanıyordu.

Hepsini içime gönderince memnunca fısıltılar çıkmıştı ağzından ah Pekâlâ!

Onu omuzlarından tutarak yana yatırmış üstüne çıkarak tekrar içine girmiştim.

"Üzgünüm beni altına alabilmen için değerli olman lazım"

Sevişmiş kadar olmuştuk tek farkımız birbirimizi sevmiyorduk. Onu bilemem ama ben hayatım boyunca hiçbir erkeğe ne dokundum nede onun ileri gitmesine izin vermiştim.
Şimdi ise bedenimi ona tamemen teslim edecek değildim değil mi?.

Canımın acısı ile dudaklarımı dişliyor ama asla durmuyor aksine hızlanıyordum.

"İnle!"

Sert sesi emir tonu normalde sinirlenirdim lakin şuan hoşuma gidiyordu.

"Ah-jungkook -şhi"

Memnunca kahkaha ataması ardından bedenimi kendine bastırmıştı anlaşılan aynı anda gelicektik

real loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin