16

680 52 2
                                    

İkinimizde yağan yağmuru izlerken hafif üşümeye başlamıştım. Bunu anlamış gibi bana sardığı kollarını daha çok açarak sarılmıştı.

"Çekilicem"

Kısık sesime karşılık o diklenirken yüzümde gezdi bakışları

"Bu işi bırakıcam"

Yorulmuştum lucas'ın ölümü hiçbir şeyi değiştirmiyordu nereye dönsem aklıma o geliyordu intikam tabiki alıcam lakin bu şekilde değil son günlerde iyice bitkin düşünüyordum.

Hatta olduğunu bilmiyordum ama yinede kalbim jungkook'a güvenmek istiyordu.
Yavaşça kafamı yerden kaldırarak ona bakmış bianda beni kendine çekip öpmesi ile olduğum yere iyice sinmiştim.
Eleri arsızca yüzümde geziyor öpüşü sertleşiyordu.
Kendimi geri bırakırken onu kendime çekmiş üstündeki siyah hırkayı çıkarıp kenara atmış o sırada dudaklarını dudaklarımdan çekmiş derin nefesler ile bana bakmıştı.

Gülümsemem büyürken cevabını almış gibi beni kucaklamış ve kapıdan çıkmıştı tahminen odasına girerken yanan şömine ile sevinmiştim.

Gülümsemem büyürken cevabını almış gibi beni kucaklamış ve kapıdan çıkmıştı tahminen odasına girerken yanan şömine ile sevinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Karanlık hava düşünün)

Yumuşak yatak örtüsüne tutarak kendimi kaldırmış onu yatağa iterek soyunmaya başlamıştım ona fırsat vermeden elerim pantolonuna gitmiş kemerini çıkararak sırıtmıştım.

"Elerin"

"Saclamala l-"

Elerini almış bağlarken çırpınıyordu en sonunda pes ederek rahatça bağlamış yatağın orda bulunan gece lambası yerinden alarak yatak ve duvar arasında güzelce sıkıştırmıştım elindeki kemeride oraya takarak işimi sağlama almıştım.

Çıplak kalmasıyla beraber penisini içime almış hiç bekletmeden hızla hareket etmeye başlamıştım bir süre sonra durarak boynuna inmiş
Kendime ait izler bırakmaya başlamıştım.onun hırıltıları kulağıma bir şarkı melodisi gibi gelirken yavaşca yolumu belirleyerek erkekliğine gelmiş elimle birkaç çekiştirme ardından ucunu ağzıma alarak yalamaya başlamıştım.

Ona çektirdiğim bu eziyete hızlanarak son vermiş ağzıma gelen sıvılar ile ilk kalsamda yutmuştum tadı ne iyi nede kötüydü sadece ağzımda olan bu yapışkanlık hoş değildi.

Ayağa kalkarak elerini çözmüş ve kafamı çıplak göğüsüne koymuştum.
Ben uyumayı planlarken bedenim havaya kalkmıştı beni nereye götürdüğünü bilmeden şaşkınca sütuna bakmıştım.
Girdiğimiz banyo ile beni duşa kabinin içine sokmuş sıcak suyu açarak kendine girmişti o adamdan yerini alırken sırtımı onun göğüsüne yaslamış suyun bedenime dökülmesini izlemiştim.

" Seni seviyorum"

Kısık sesi kulağımda yankılanırken sıcak nefesini kulağımda hisetmiş gözlerimin kapanışını sağlamıştı.
Sevilmek çok güzel bir duyguydu.

Parmakları arsızca belimde dolaşmış kızlığıma giderek bir parmağını içime sokmuştu hareketleri benim kasılmama yol açarken ağzımdan çıkan inlemeyi durduramamıştım ikinci parmağıda içimi kaplarken nefesim kesilmişti üçüncü parmağı ile hızlandırken gözümden yaş gelmişti.
Bedenimi geri çekmemem için eli belimde dururken dördüncü parmağına izin vermeden tutmuş ve zevkimi bırakmıştım.

Sırtımı ondan ayırarak dudağının altında olan benine öpücük bırakmıştım.

"Seni seversem kardeşime ihanet etmiş olurmuyum jeon"










Allah için biriniz bana doğa dışı konu önersin yazmak istiyorum 🥺

real loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin