Merhaba bebeklerim
Sınır 30 beğeni 23 yorum
🌼"Bu kadar kısa sürede mi cidden bu anı mi beklemişler"
Sinirle mırıldanmış. Ön kapıda olma ihtimalerine karşılık elime silahımı alarak dikkatle çıkmış öne dikdikleri adamlar ile küçük bir küfür etmiştim.
Napabilirim diye düşünürken evin yan duvarına geçmiş arka bahçeden eve giren adamları kolamaya başladım. İki koruma dışarıda kalırken hızlı davranmam gerekiyordu.
Koşarak ikisinede sıkmış kendimi dışarı atmıştım. Nerden sıkıldığını bilmedikleri için vakit kaybedicektiler..Sokaklarda koşarken geçen taksiyi durdurmuş hemen içeri girerek nefes nefese sesimle adama gideceğim yeri söylemiş ama baktığı yere bakınca kendime salak demiştim.
"Ajanım yani bir nevi polisim ama şuan görevdeyim"
Adam şaşkınca başını salamış arabayı çalıştırmıştı. Bende silahımı belime koymuş o an bavulumu çantamı alamadığım aklıma gelerek oflamıştım sadece telefonum vardı!
"Burda duralım karşıya geçicem"
Adam durmuş arabadan inerek gitmesini beklemiştim. Hayır yani ister istemez bir polisin neden jeonların şehrine geleceğini merak ederdi bu yüzden bir sokak ötede inmiştim.
Gerçi kim bilirdi birkaç gün önce tehtit etdiğim adama geleceğim. Demir kapının önünde dururken korumalar bana şaşkınca bakmıştı.
Chris
"Ne işiniz var burada""Jungkook ile görüşücem"
Chris
"Şuan-"Taehyung
"Sorun yok"Anında arkama dönmüş bana sırıtarak bakan taehyunga göz devirmiştim. Kapılar anında açılırken o yanıma gelmiş elini önden yürü diyerek kısaca kendince centilmenlik yapmıştı.
Önünden yürümeye başlarken birkez daha ne kadar zeki olduğumu hatırlamıştım iyiki spor ayakkabı giymiştim
Taehyung
"Demek artık dokunulmaz değilsin ha"Alaylı sesi beni sinir ediyordu. Yanıma gelerek bir bakış atmış elini ceplerine koyarak yanımda yürümeye başlamıştı.
Taehyung
" Anlaşıldı sinirini atacak zaman bulamadın"Doğruydu şuan sinirden patlıyordum.
"Ah ne kadar doğru peki yüzünü
Değil kızların senin bile bakamayacığın hale getirmemi istermisin"Kahkaha atmış ama durması ile bende durmuştum meydandaydık. Ve kahvedeki herkes etraftaki herkesin tek odağı ben olmuştum. Bu yutkunmama yol açarken şelalenin arkasındaki evin önündeki araba dikkat çekmişti.
Plakada altın harfler ile jeon sembolü vardı.Zaten arabadan inende bir jeondu. Jungkook kaşları çatık ama şaşkın bakışları ile önce bana ardından taehyunga bakmıştı. Yanına adımlarken ileride elinde silah ile gelen rosé ile durmuştum arkasından jisoo ve Jennie'de geliyordu.
Rosé
"Vay vay kimler gelmiş"Birkaç adım önümde durarak bana alayla bakmıştı belimde silah olmasına rağmen ona dokunmuyor aksine gayet sakince ona bakıyordum.
Rosé
" O yürek yemiş lalisa monaban şuan zavallı bir kız çocuğu mi yoksa. Ne oldu yardım mı isteyeceksin"Geçen olandan dolayı silahı sıkı tutup benden uzak duruyordu bu bende bir kahkaha sebebi olmuştu.
" Babası ve abisinin arkasına saklı ayakata duran bir kız ile konuşmaya gelmediğim gayet kesin"
Bozulan suratına göz devirmiş adımlarımı jungkook'a yöndirmiş ama silah sesi ile çığlıklar kopmuştu. Tahmin edebiliyordum korkutmak için sıkıcaktı.
Zaten bunu beklediğim için hiç bir tepki vermemiştim." Biliyormusun suçsuz çıkma ihtimalim olduğu için ve olduğunda geri işe gideceğim için herkes beni öldürmeyeceğini biliyor bu yüzden küçük kız elindekinin oyuncak olmadığını öğrenmen gerekiyor"
Hiç takmadan jungkook'un önünde durmuş anlamsızca bakan gözlerine bakmıştım.
"Tuhaf oldu biliyorum ama konuşmamız gerekiyor"
Gözlerimi kaçırarak sessizce mırıldanmıştım. Yakıştıramıyordum bunu kendime. Bileğimden tutarak beni sürüklemeye başlamış lüks bir evin önünde durmamızla beraber bileğimi bırakmış kapıyı açarak bahçeye gitmiştik.
Adımlarını oturma kısmına yönlendirmiş bende onu takip ederek oturmuştum.
Direk konuya gir lalisa hadi kızım.
"Dediğim gibi biraz tuhaf hatta daha geçenlerde seni tehtit ettim ama"
Yere indirdiğim bakışları yüzüne çıkmarmış gözlerine bakmıştım.
" Yardıma ihtiyacım var. Anında adamlar evimi bastı bu durumda Kore'de sözü geçen birine güvene bilirim.... Jungkook bana yardım eder misin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real love
Fanfiction" yanılıyorsun evlat. kadınlar çok önemli varlıklardır. .." "Mesela bütün büyük adamların arasında onu yönetebilcek bir kadını var"