Lalisa;
Sağol ya kendimi sürtük
Gibi hisetim/
Olmadı/Lalisa;
Para eksikti jeon :)Siz;
İşim çıktı özür dilerimLalisa;
Benden özür dilemek haSiz;
Lalisa biz birlikte olduk
Seks değil seviştikSiz;
Şimdi benden duygusuz
Olmamı bekleme seni duydumLalisa;
NeSiz;
Küçük bir çocuk olmak
İstediğini duydumSiz;
Ve ben sana benim kadınım
Olucaksın derken bedenini
Kas etmedim lalisa.
Bedenin başka bir erkek ile birleşti benimde öyle bizim bedenlerimiz
Birbirine ait olmaya bilir ama
İkimizin kalbî aynı sebepten
Dolayı sönmüş şimdi izin ver
Aydınlatıyım.Görüldü
Siz;
Konum 📍Siz ;
Bekliycem
Aynanın karşısında gizledim dolu dururken neden ağladığımı bilmiyordum.Dışarıda yağan kar jungkook'un dedikleri hepsi içime oturmuştu.
Gitmem gerekiyormuydu.
Hiçbir fikrim yoktu ama gitmek istiyordum tabi kandırılma korkusuda vardı nede olsa o benim düşmanımdı.Yinede derin bir nefes alarak deri ceketimi üstüme geçirmiştim.
Umursamaz hâlimi daha fazla gözüme sokmadan dışarı çıkmıştı asansöre girerek aynadan kendime bakmıştım.İçki yüzünden gözlerim hafif kızarıktı ama bu kötü göstermek yerine beni daha çekici yapıyordu en azından ben öyle görüyordum.
Durmamla beraber asansörden inerken getirilen arabama binmiş attığı konuma gitmeye başlamıştım.
Konum seoul'ün dışını gösteriyordu......
Geldiğim büyük ev beni şaşırtırken tutmasa bile hayla yağan kar beni üşütüyordu. Hızla kapıya gitmiş çalarak açılmasını beklemiştim.
Hizmetçi tarafından açılan kapıya şaşırken o elindeki montu üstüne geçirmiş bana tebessüm ederek çıkmıştı.
Evin çıkacaklığı ve çiçek kokusu burnuma gelirken etrafı uzunca inceledimHoş bir ortam vardı ama anladığım kadarıyla jungkook bu katta değildi.
Merdivenlerden çıkarken hangi odada olabilceğini tahmin etmeye başladım.
gelen sarı ışık ile kafamı oraya çevirmiş ve mutfakta birşeyler ile uğraşan bedeni görmüştüm.Oraya adımlarken ortam çok güzeldi yanan sarı ışık ve onun muhteşem sesi.
Arkadan beline elerimi sararken irkilmiş ve mırıldanmayı kesmişti."Geldin"
"geldim"
Bendenine sardığım elerimi tutarak bana dönmüş elerimi avucunun içine alarak gözlerimin içine bakmıştı.
Ve ben şuan tanrıya bu anı bozmaması için dualar etmeye başlamıştım.
"Elerin çok soğuk"
"Önemli değil sadece hava soğuk"
Kafasını iki yana salayarak mutfakta bulunan diğer kapıya ilerlemiş ve açmıştı.
Bu sefer sıcacık bir ortam beni karşılamıştıBedenimi koltuklara otururken omuzlarıma bir battaniye örtmüştü.
"Yemek hazırlıyorum ısın"
Omuzuma dokunarak kulağıma fısıldamış elini çekeceği sırada tutarak onu hafif eğmiştim.
"Bu kadar iyi olman beni korkutuyor"
Eleri elerimi sıkıca kavramış ve dolanarak önüme gelmişti.
Eleri bu sefer dizlerimi bulurken Gülümsedi."Sana şerefim üzerine yemin ederim ki bütün samimiyetim doğal"
Bu beni gülümsetirken oda gülümsemişti.
Elerimi vurarak bir çocuk edasıyla ayağa kalkmış ve elini tutarak mutfağa doğru yürümüştüm.Yaptığı şeylere göz atarken derin bir nefes verdim balık yapıyordu ve ben pek bu konularda başarılı değildim.
Bedenim bianda havalanmış ve kendimi tezgahta bulmuştum oda bacak arama yerleşirken dudaklarıma bir buse kondurdu."Çok birşey yapmak istiyorsan burda oturup beni kendine aşık et"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real love
Fanfiction" yanılıyorsun evlat. kadınlar çok önemli varlıklardır. .." "Mesela bütün büyük adamların arasında onu yönetebilcek bir kadını var"