İyi okumalaaarr♡
꧂
Akşin: Sana kendi numaramdan yazmak çok garip geldi şuan.
Akşin: AY ALLAHIM BUGÜN ÇOK TATLIYDINPamir: Tatlı falan? Karizmayı çiziyosun.
Akşin: KARİZMANI YESİNLER KURBAN OLDUĞUM
Akşin: Of çok seviyorum seni, çok seviyorumPamir: Sakin mi olsan Akşin?
Akşin: Of çok öküzsün Pamir
Akşin: İki seveyim diyorum yaPamir: Buluştuğumuzda böyle değildin hayırdır
Pamir: Sana Bi cesaret geliyo herhalde mesajlaşıncaAkşin: Eee şey evet biraz öyle olabilir
Akşin: Napayım be utanıyorum, güzel güzel bakıyorsun bende o ela harelerinde kayboluyorum
Akşin: Utanıyorum sonra 😶Pamir: SŞMXİSÖXİSÇSŞÖZŞXÖSİSİDKSPSMŞS
Akşin: Gülme döverim
Pamir: Peki.
Akşin: Ee, Finaller yaklaşma durumunda. Eve kapanıp ders çalışacaksın...
Akşin: Üniversitenin Kafeteryasında göremem şimdi seni :(Pamir: Şehrin Kütüphanesine gidip beraber çalışalım?
Akşin: OHA CIDDEN Mİ
Akşin: OLUR OLUR YERİZ YERİZPamir: TikTok mu izliyorsun sen?
Akşin: Eee
Akşin: Şey
Akşin: Yakalandım sanırım LSMXŞSÖZŞSÖSÇÖSPamir: Utanmanı gerektirecek bir şey yok bende izliyorum canım sıkıldıkça
Akşin: Biliyorum canım hesabını takip ediyorum
Pamir: nE
Pamir: Yemin ederim manyaksın.Akşin: Ama sana manyağımm
Akşin: Uyumam lazım, yarın erkenden uyanıcam.
Akşin: Sabahın köründe dersim var :(Pamir: Tamam iyi geceler.
Akşin: İyi gecelerr
꧂
Akşin'den
Sabahın köründe kalkmaktan nefret ediyorum. Üstüne üstelik sabahın köründe o profesörün yüzünü görmek daha beter!
İstemeye istemeye hazırlanıp evden çıktım. Annem kahvaltıya çağırmıştı ama geç kalmak istemiyordum. Babam hâla yatıyordu. İşe gitmeyecekti sanırım.
Arabamı alıp üniversiteye sürdüm. Şükür yol açıktı. 15 dakikada varmıştım.
Arabayı park edip simit ve çay aldım. Hızlı hızlı yiyip hemen bitirdim. Dersime 10 dakika kala Kampüse girip derse girdim.
~
Dersten çıktığım gibi kendimi bahçeye attım. Aşırı bunalmıştım.
Diğer dersim öğleden sonraydı. Haliyle baya vardı. Alışveriş yapsam mı acaba diye düşünüyordum, almam gereken bi ton şey vardı.
Düşüncelerime falmışken mesaj sesi ile kendime geldim. Pamir mesaj atmıştı.
Pamir: Neredesin?
Akşin: Bizim kampüsün bahçesinde bankta oturuyorum.
Pamir: Dersin var mı?
Akşin: Öğleden sonra var.
Pamir: Tamam seni almaya geliyorum, gezeriz biraz.
Akşin: Nereye?
Pamir: Nereye istersek.
Akşin: Tamam Üniversitenin önüne geliyorum.
Kalkıp kendimi toparladım. Telefondan instagramdan hikayelere bakarak yürümeye başladım.
Üniversitenin kafeteryasının önünden geçerken duyduğum isim karşısında afalladım. Sesin nereden geldiğine baktığımda iki kız kendi aralarında konuşuyorlardı. Pamir'in adı geçmişti. Neyden bahsediyorlardı bunlar?
Gizlice kenara geçip ses kaydını açtım ve dinlemeye başladım. Her ihtimale karşı bir şeyler yapmak lazım.
~
Üniversitenin önüne geldiğimde Pamir beni bekliyordu. Arabasının yanına gidip yanına oturdum.
"Ee, nereye gidiyoruz?"
"Eminönü'ye doğru gidelim. Balık ekmek yeriz. Hem sana demem gereken şeyler var, sohbet etmiş oluruz."
"Tamam o zaman" dedi ve arabayı çalıştırdı. Üniversitenin yolundan çıkıp sahil yolundan gitmeye başladı.
Telefonumu tripoda koydum.
"Demem gereken şey aslında bir konuşmaya şahit oldum. İçinde senin de geçtiğin bir konuşma."
Kaşlarını çattı. "Ne konuşması?"
"Bekle. Ses kaydına almıştım. Açayım."
×
Flashback
"Sevgilisi yok yani?" diye sordu kızıl bir kız. Bu kız bizim kampüsteydi. Adı Helin'di. Pamir'den mi bahsediyordu?
"Yok kesin. Konuştuğu biri var mı bilmiyorum ama, gerçi olsaydı söylerdi." dedi farklı bir kız. Bu kızı da tanıyordum. Pamir'in çevresindeydi. Esmer, koyu yeşil gözlü ve baya zayıf bir kızdı.
"Ee, yazayım mı ben bu çocuğa? Napayım?"
"Pamir aşktan anlamaz. Onu farklı yollarla kendine çekmen lazım Helin."
"Ee napayım Pınar? Çocuğu öldürmekle mi tehdit edeyim?"
"Hayır öyle bir şey demedim. Bedeninle kendine çek. Zaten at gibi fiziğin var, eğer onun gözlerinin önüne serersen bu fiziği, üzerine atlar. Çektiğin an sakın ipi koparma, kaç biraz. Zor kızı oyna, sonra kendi himayene alırsın zaten. Senin olur çocuk."
Duyduklarım şok etkisiydi resmen. Bedeninle kendine çekmek nedir? Tamam bende Pamir'e bir kaç fotoğrafımı atmıştım, edepsizce konuşmuştum ama asla aklımda böyle bir yaklaşım yoktu.
Ses kaydını kapatıp oradan sessizce uzaklaştım. Alacağımı almıştım. Tek yapmam gereken bu ses kaydını Pamir'e dinletmekti.
×
"Bu konuşan Pınar mı?" diye sordu Pamir. Sesi sinirli çıkıyordu.
"Evet, yanındaki de bizim kampüsten Helin diye bir kız."
Sustu. Konuşmadı. Bir eli ağzında sinirle yola bakıyordu. Arada bir sinirinden gülüyordu.
꧂
Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım | Yarı Texting
ChickLit053*: Brükseli güzel kılan gözündeki yaşlar Pamir: Kimsiniz? 053*: Sevgilin. Pamir: Anlamadım? 053*: Böyle tepki mi verilir? Pamir: Nasıl tepki vermeliyim? Pamir: Seni tanımıyorum. 053*: Tanışırız. | İlk kitabım, cringe ve basit sahneler olabili...