19. Bölüm

5.3K 117 13
                                    

HELLOOO

Size uzun bölüm getirdim🧚

Medya Akşin'in elbisesi.

Keyifli okumalarrr


"Ne taşınması Esin?" diye sordum hiddetle.

"Zorunluktan değil ki."

"Ne zorunluluktan değil? Gelmiş karşımıza Amerikaya taşınıcam diyorsun, ne Amerikası nereden çıktı ya?" diye atıldı Hande.

"Ya bi dinleyin, bi susun."

"Tamam sustuk, anlat." dedim.

"Ben size söylememiştim, annemlerin de haberi yok. Yüksek Lisans için Harvard Üniversitesine başvuru yapmıştım. Pek umudum yoktu, yani gideceğimi falan hiç düşünmüyordum ama kabul edilmişim."

Esin'in gözleri bir bana, bir de Handeye onay beklercesine bakıyordu.

"Oha! Lan bize niye söylemedin?" diye bağırdı Hande.

"Evet abi bu mükemmel bir haber! Bildiğin Yüksek Lisansı Harvard Üniversitesinde okuyacaksın. Helal kız aferin." diyerek Esin'e sarıldım. Benimle beraber Hande de sarıldı. Esin de kollarını iki yana açarak sırtımıza dolamıştı.

"Ee bunu kutlayalım o zaman!" dedim Esin ve Handeden ayrılarak.

"Mükemmel olur! Esin biraz zekiliğin ile hava at lütfen!" dedi Hande heyecanla. Handenin sözüne karşılık kahkaha attık. Esin gülerek, "Manyaklar!" diyordu.

×

Parti yapmaya karar vermiştik ve Esin'in haberini duyduğumuz günün ertesi akşamı parti düzenliyorduk. Yani şuan!

Aslında haberi aldıktan sonra dışarı çıkmış, baya eğlenmiştik ve Esin'in Üniversiteye kabul edilişini kutlamıştık. Parti bahaneydi. İnsanların çoğu durumu ve partinin neden olduğunu bilmiyordu. Sadece yakın olduğumuz kişiler biliyordu ve tebrik de etmişti. Bugün sadece insanlar bir arada olacağı için ve bu haberin hızla yayılması için fırsat olacaktı.

Partiyi büyük bir eğlence mekanında yapıyorduk. Ortalık baya süslenmiş ve güzeldi. İnsanlar birazdan teker teker gelirdi.

Mini siyah, yırtmaçlı, kare yaka, uzun kollu elbisemle bacak bacak üstüne atmış, etrafta eksik bir yer var mı diye göz kestiriyordum. Hande lavoboda makyajını tamamlarken Esin de içeceklere göz kestiriyordu.

Ardından gözlerim kapıya bakarken içeriye Pamir ve Yaman girdi. Pamir ile gözlerimiz buluşunca güldüm ve bir yandan da onu süzmeyi ihmal etmedim.

Üzerindeki Siyah Pantalon ve Beyaz gömlek ikilisi onun ela gözlerine öyle yakışmıştı ki... Gömleğin kolunu dirseklerine kadar kısaltması da ona ayrı bir hava katmıştı. Nefes kesici gözüküyordu.

Yaman'da onun aksine siyah gömlek giymişti. Birlikte güzel enerjileri vardı, çok iyi de arkadaşlıkları vardı ve bu ikilinin arkadaşlığı hep beni mutlu etmişti.

Pamir yanıma yaklaşarak belimi tuttu ve saçlarımdan öptü. Ardından mekana göz gezdirdi.

"Kimse yok gibi gözüküyor. Erken mi geldik?" dedi.

"Birazdan gelmeye başlarlar. Hoşgeldiniz sizde." dedim ikisine de bakarak.

Yaman 'hoşbulduk' anlamında başını salladı, Pamir ise beni süzüyordu. Kaşları çatılmıştı, kaşları çatılınca çok tatlı oluyordu. Dayanamayıp yanağından öptüm.

Diğer Yarım | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin