Capitolul 10

74 7 0
                                    

"Cea mai mică deviere inițială de la adevăr este multiplicată mai târziu de mii de alte minciuni." - Aristotel


             Totul se întâmpla foarte repede

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Totul se întâmpla foarte repede. Au trecut două săptămâni de la cererea în căsătorie, iar mâine are loc petrecerea de logodnă. Mi se punea un nod în gât numai când mă gândeam. Avea loc logodna mea. Ce ciudat, nu? Majoritatea fetelor sunt fericite când vine vorba de logodnă. Iși doresc ca totul să fie perfect. Toate visează la petreceri mari, rochii și acesorii pompoase, dar eu îmi doresc doar să se termine mai repede acest calvar. Îmi amintesc când am fost la logodna fiicei unei prietene de-a mamei mele. Aveam 11 ani.

" Nu mă pot oprii din a-i privi pe cei doi îndrăgostiți. Dansează așa frumos...

-Mami? Când voi crește, voi avea și eu o petrecere de logodnă?

Mama îmi zâmbește și îmi mângâie parul.

-Sigur că vei avea, scumpo!

-Îmi doresc să port și eu o rochie așa frumoasă la logodna mea.

-Hai să îți spun ceva, raza mea de soare. Vezi cât de fericită e Emily?

-E imposibil să nu văd asta, mami. Are un zâmbet mare, până la urechi. Oare nu o dor obrajii când zâmbește atât de mult?

Mama chicotește și mă bucur că am reușit să o amuz.

-Mel, fericirea ei și zâmbetul acela larg, nu se datorează faptului că poartă o rochie frumoasă sau că are ditamai petrecerea. Crede-mă scumpo, acum, chiar dacă era îmbrăcată în zdrențe și nu avea nimic din ce are acuma, era fericită. Era fericită, pentru cel pe care îl iubește i-a pus inelul pe deget și sunt la un pas să deschidă împreună un nou capitol. O căsnicie fericită, nu se bazează pe cât de mult au cei doi soți, ci se construiește pe temelia iubirii. Asta e cel mai important lucru. Să-l iubești pe cel de lângă tine.

-Atunci, promit că îmi voi iubi soțul foarte mult. Cum te iubesc și pe tine.

-Il vei iubi și el te va iubi pe tine."

O lacrimă mi se scurge pe obraz și privesc cerul înstelat.

-Îmi pare rău, mamă! Din păcate nu mă căsătoresc cu cel pe care îl iubesc și nici măcar ziua nunții mele nu o vei putea vedea. Nu îmi vei putea aranja voalul cum mi-ai promis.

Vorbeam cu stelele și am izbucnit în plâns. Îmi doream enorm de mult ca ea să fie aici și să îmi șteargă lacrimile. Din păcate, eram singură pe lume, blocată în această vilă alături de cel care mi-a semnat sentința.

-E senin in seara asta.

               Nu îi răspund și sper că mă va lăsa în pace. În aceste două săptămâni, nu a încetat să se comporte ca un nemernic și vreau ca măcar în această seară să fiu lăsată singură, să am câteva clipe de liniște.

Blue eyesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum