"Întoarce-ți fața către soare și umbrele vor rămâne în urma ta." – proverb din Noua Zeelandă
M-am trezit târziu. În mintea mea,înca aud vorbele blondei acelea. Nu pot să cred că există asemenea persoane. Din pacate,nu prea mai există omenie în oameni,trăim intr-o lume egoistă unde fiecare e pentru el și mi-e silă când văd atâta satisfacțe în ochii unora,atunci când cei mai mici ca ei sunt călcați in picioare. Când suntem copii,vedem binele în toată lumea,nu știm ce înseamnă sărac sau bogat,nu știm ce înseamnă ura,în jocurile noastre toți suntem egali,ne naștem inocenți,aveam bunătate în noi,dar parcă timpul șterge tot ce e bun în noi și rămân doar grijile acestei vieți,răutatea și egoismul. Mă uit la ceas și observ că deja e trecut de ora 17:00. Decid în cele din urmă să ma ridic din pat,e duminică și am de gând să lenevesc. Merg în bucătarie și scot ce a mai ramas din lasagna de ieri și o bag la microunde,am o foame de lup. În timp ce mănânc telefonul îmi sună și zâmbesc când văd că Ace e apelantul.-În sfârșit dau de tine,mi-am făcut griji,credeam ca te-a întristat atât de mult ce s-a întamplat la petrecere,încât ai decis să îți tai venele. Te-am sunat de cel puțin 7 ori.
-Bună și ție, Ace. Scuze,aveam telefonul pe silențios. M-am trezit târziu și nu mi-am verificat telefonul.
-Mă bucur că încă trăiești,dar ca scuzele sa fie acceptate,că tot avem liber astăzi...suspans...vom iesi cu toți in club.
-Ace...
-Nu accept scuze,Mel...ar trebui să te mai distrezi și tu. Toți vor veni,chiar și Rebeccăi i s-a vindecat glezna ca prin minune,când a auzit ca vrem să ieșim. Haide...nu refuza.
-Ace...
-Haide,baby. Promit că voi avea grijă de tine și dacă te îmbeți prea tare,ca să nu mergi singură acasă,poți să dormi la mine.
-Ah,bine...
-Te iubesc,Mel! Voi veni după tine la 21:00. Să fi sexy! Pa!
Nici nu apuc să îi răspund înapoi căci îmi închide. Eh,se pare că nu voi lenevi astăzi.
Mai tarziu Rebecca își face aparița. Îmi mulțumește de cel puțin 30 de ori pentru faptul că am înlocuit-o ieri. Am început să îi povestesc despre seara trecută, despre accidentul cu șampania, logodnica lui Adam și modul în care Adam mă sorbea din priviri.
-Ți-ai pus-o în cap pe logodinca lui Adam Williams? Asta nu e bine,poate te dă în judecată pentru paharele scumpe de cristal pe care le-ai spart sau mai rau,pentru costumul lui Adam.
CITEȘTI
Blue eyes
Teen Fiction"Dacă ai știi că există o șansă să salvezi o persoană dragă, nu ai renunța la tot să o salvezi? Pentru mine, viața mea s-a incheiat odată cu a mamei mele. Mereu am fost legate una de alta, iar acum dacă ea cade, cad și eu. Mor în fiecare zi împreună...