"Un om care nu muncește nu știe să prețuiască munca altuia." -Alexandru Vlahuță
Când am ajuns la restaurant acesta era plin de oameni,care se straduiau să îl decoreze. Wow! Chiar va fi o petrecere mare. Mă strecor printre persoanele necunoscute și mă bucur să dau de Ace unul din colegii mei.-Mel! Ce faci aici? Erai liberă astăzi.
-Bine spus,eram. Rebeca și-a luxat piciorul și o înlocuiesc eu.
Ace începe să râdă de parcă i-aș fi spus cea mai bună glumă. Îi ador râsul,e așa colorat și te face și pe tine să râzi,dar acum râde de necazul prieteni mele.
-Ce e așa de amuzant?
-Scuze,Mel,dar chiar ești naivă uneori. Astăzi avem un eveniment mare,șeful era foarte stresat de dimineață de parcă vine Dumnezeu în restaurant,ne-a ținut o predică lungă despre cum să ne facem treaba,iar Rebeca fix astăzi își luxează piciorul? A vrut să scape de treabă și probabil în acest moment și-o trage cu pămpălăul ei prin cine știe ce cabană. Și tu chiar ai crezut-o și ai venit să o înlocuiești.
Ace chiar e un tip de treabă,dar niciodată nu a putut să o înghită pe Rebeca. E genul de tip,care găsește o greșeală în orice,crezând că el e cea mai perfectă ființă de pe lumea asta. Nu știu de ce e așa de apropiat de mine. Trebuie să recunosc,mama natură a fost generoasă cu el. E un bărbat frumos. Părul castaniu,ochii de un verde crud ca primele frunze ce apar primăvara,buzele rozalii și pline,un corp nici prea făcut,dar nici slab,iar zâmbetul lui,te face să te topești. Nu e de mirare că majoritatea clientelor de abia așteaptă să fie pe tură. Iar adeseori se mai alege cu un șervetel pe care e scris un numar de telefon. Cu un zâmbet șiret și o privire de "Da. Știu ca sunt sexy,și tu pare că ai ceva frumos in decolteul ăla.",mai cât nu leșină. Mai sunt și acelea de 30+ care lasă un ciubuc frumușel lui Ace. Chelnărul frumos,visul oricărei fete. Ace Brandon.
-Mel! La ce te gândești? Te uitai la mine insistent și te-am strigat,dar parcă erai pe altă lume. Știu ca sunt superb,dar fi mai subtilă când ai fantezii cu mine.
Că tot vorbeam de faptul că crede că e perfect.
-Nu aveam fantezii cu tine. De ce nu o suporți pe Rebeca?
-Pur și simplu nu îmi place. Iar tu mă enervezi că ai atâta încredere în ea. Hai să nu mai discutăm despre asta. Nu ești curioasă cine îi acest zeu pentru care se dă atâta lume peste cap?
Uneori am impresia ca Ace are o legătură mai strânsă cu Rebeca decât vrea să arate sau...cel puțin a avut.
CITEȘTI
Blue eyes
Teen Fiction"Dacă ai știi că există o șansă să salvezi o persoană dragă, nu ai renunța la tot să o salvezi? Pentru mine, viața mea s-a incheiat odată cu a mamei mele. Mereu am fost legate una de alta, iar acum dacă ea cade, cad și eu. Mor în fiecare zi împreună...