tazmanya canavarı

2.2K 217 246
                                    

Chan hoca öğlen gibi anca ayıkabilmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan hoca öğlen gibi anca ayıkabilmişti. Sabah aramızda sadece Jeongin'in dersi olsa da ekmiş ve bizle Chan hocanın başını beklemişti.

Uyandığında dün gece ortalığın anasını ağlatan sexy ve derbeder adamdan eser yoktu. Süt dökmüş kedi gibiydi adeta.

Gözlerini ovalayarak bize baktı ve kim olduğumuzu çıkarmaya çalıştı. Anlaşılan tanımamıştı. Bu kadar çabalayan haline Jeongin daha fazla dayanamadı.

"Hocam beni tanımadınız mı? Öğrencinizim."

"Nerden tanıyayım kaç bin öğrenci okutuyorum haberin var mı?"

Jeongin biraz bozulmuştu.

"Herhalde hiçbiri sizi gay bardan almamıştır."

Chan hoca gözlerini ayırarak Jeongin'e baktı. Piç iyi yerden girmişti.

"Nasıl yani, şu an nerdeyim peki ben?"

"Evimdesiniz ve dün gece ortalığı dağıtmışsınız. Barın sahibi arkadaşımdı ve olayı fazla büyütmeden kapattık."

Şu an full hd Jeongin'in işleri kendi lehine çevirmesini izliyorsunuz sayın seyirciler. Bizden Changbin abi rica etmişti ama bundan bahsetmeyecek muhtemelen. Boşuna fizik okumuyor adam zeki amk.

Ama güneş dünyanın etrafında mı yoksa kendi etrafında mı dönüyor pek bilmez.

Güneş kendi etrafında dönüyor Minho. Son araştırmalarla da ispatlandı. Cahil olan sensin.

Buna sikseler inanmam. Devam edelim.

Dün yaptığımız hin plan sayesinde sabahın erken saatlerinde Seungmin markete gidip bir şeyler almıştı. Aldıkları arasında pembe uzun bir şey de vardı. Salam diyorlarmış sanırım. En sevdiğim oydu.

Chan hocanın açken aklının pek çalışmadığına karar vererek kahvaltı masasına davet ettik. Jeongin masaya nerden geldiğini hiç bilmediğim ve çekmecenin derinliklerinde uyuyan çatal bıçak setini koydurdu. Masaya oturunca da sağ eline bıçağı sol eline de çatalı almıştı. Çarpılacak haberi yok.

Chan hoca şöyle bir süzdü masayı. Beğenmedi herhalde?

"Olum benim evimde bile bu kadar çeşit yok siz öğrenci halinizle nasıl aldınız bunları?"

Biz almadık ki sen aldın zaa.

Felix'in yutkunduğunu gördüm. Masanın altından onu dürtüp kaş göz işareti yaptım. Çünkü bu salak panikleyip her şeyi mahvedebilirdi.

quantum, minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin