eger kalıtelı sarkı dınlemek ıstıyorsanız medyaya bakın
bolumu yazım dedım hyunho moment ızlerken buldum kendımı bu nasıl ıs
Seungmin
Parti başlamadan evvel nerede olacağını Yeonjun'dan öğrenip davetsiz misafir olarak çoktan almıştık yerimizi. Instagram hesabından Haruto'nun birkaç fotoğrafını bulsam da tam olarak nasıl göründüğünü bilmiyordum. ÖDCFC kızı gibi şeytan filtreli fotoğraflar paylaşmıştı rezil herif.
Ayrılıp dört bir koldan aramaya karar verdik. Bangır bangır müziğin çaldığı bir odaya girdim. Jihoon şampanya şişesini açıp etrafın anasını sikmişti. Şişeyi bir kenara bırakıp adamın birini öpmeye başladığında gerçekten de bekarlığına veda ettiğini anladım.
''Jihoon!''
Kendimi fark ettirdiğimde yanına koştum hemen. ''Haruto nerede?''
''Sen kimsin lan?'' Öpüştüğü adam kolumdan tutarak itti beni. ''Geri bas lan geri bas.''
Jihoon kollarını adama dolayarak, ''Sabah beni tehdit eden kişi buydu.'' demişti. Bebek gibi görünüyordu böyle yapınca.
''Hayır efendim bir yanlış anlaşılma oldu. Haruto sanıp yazmıştım ben Jihoon'a.''
''Bana bak len.'' Parmak uçlarıyla yüzüme tokat attığında gözlerim doldu. Kimse bana vuramazdı tm mı?
''Baktım abi niye vuruyorsun.''
''Benim adım da Hyunsuk'sa bir daha seni sevgilimin etrafında görürsem yaşatmam. Anladın mı?''
Hıçkırarak ağlarken cevap verdim. ''Anladım.''
Jihoon aşık gözlerle bakıyordu. ''Eşkıya mısın yaa nasıl da tokatladın adamı.''
''Hayır aşkiyayım.''
''Ne kadar da aşkına eşkıya bir erkek. Kaçır beni kaçır kaçır.''
Böyle dedikten sonra Hyunsuk denen adamın kucağına atlayıp ayrılmışlardı yanımdan. Ben ağlıyordum tabii.
''Seungmin sen ağlion.''
''Annen pas vermedi hüğp.''
Kafamı çevirip kim olduğuna baktığımda Felix olduğunu gördüm. ''Affet sevgilim kim olduğunu görmedim etraf bulanık görünüyor.''
Bana sarılıp saçımı okşadı. ''Sorun yok. Haruto'dan bir iz bulabildin mi?''
''Yok ama Jihoonla konuşuyordum az önce. Sevgilisi beni tokatladı.''
Kalkıp onların yanına gitmeye çalıştığında tuttum onu. ''Boş ver onları deli ikisi de zaten. Odağımızı kaybetmeyelim biz.''
''Ya deli demişken, Minho bar kısmında içip Tanrı Jihoon diye sayıklayıp duruyor.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
quantum, minsung ✓
Fanfiction"einstein orospusu yüzünden kafam karışık. çekim ve elektriklenmede birleşik alan kuramını ortaya attı gitti. hala bir gizem ve ben düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum." texting, düz yazı yan shipler: chanin, seunglix, changjin, hoonsuk, yeonbin ©lo...