Harutonun boyu 1.83 masala kardes
Haruto'yu bağlayıp arka koltuğa atmıştık. Eve kadar geldiğimizde komşulara yakalanmadan yukarı taşıdık onu. Herifin ahtapot gibi bacakları vardı zor zapt etmiştik sevgilimle.
Yukarı çıkıp bağladığımızda ağlamaya başladı.
''Ağlama len pis ifşacı.''
Ağzını da bantladığımızdan konuşamıyordu. Onu salona bırakıp Jeongin'i aradım.
''Kanka Massachusetts'deyim. Seni sonra ararım.'' demişti.
''Ne Mesaçutıstı amına koyayım iyi misin?!''
''Sonra anlatırım kendine iyi bak.''
Telefonu kapatmıştı. Felix ne olduğunu sorunca ''Mesaçutıstaymış.'' diyebildim sadece. Dediğime ben bile inanamıyordum.
''Neden amk neden?!''
''Bilmiyorum. Tek başımıza kaldık, ilgilenelim şununla.''
Felix anlık şokunu atlattıktan sonra peşimden geldi. Hala ağlayan çocuğun ağzındaki bandı kaldırdım.
''Niye ağlıyorsun? Zarar vermeyeceğiz sana. Gerçi veredebiliriz emin olamıyorum.''
''Seungmin!'' Felix koluyla dürtmüştü beni.
''Ağlama anlat bize her şeyi.''
''Ben aslında 10 yaşındayım.'' dedi.
La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim.
''Haruto bırak dalgayı çakıcam ama şimdi sana.''
Korkup geri çekildiğinde elimi indirip arkama sakladım.
''Doğruyu söylüyorum. Aslında ben bu dünyadan değilim. Fakat Hyunsuk'u kızdırdığım için beni bu bedende bu dünyaya getirdi.''
''Bak, hayal gücünü takdir ediyorum çocuk. Ama bu benim fotoğraflarımı neden paylaştığını açıklamaz.''
''Hyunsuk baba dünyaya gönderirken sahip olmak istediğim bir yetenek seçmemi istedi benden. Ben de bilgisayarlar ilginç göründüğü için o alanda bir yetenek istedim. Ayrıca bana bakacak kimse yoktu ve aç susuz geziyordum. Para kazanmanın yollarını aradığımda bu geldi aklıma.''
''Daha haysiyetli bir yol bulamadın mı?'' dedi Felix.
''Haysiyet ne demek?''
''Ahlaklı bir şeyler yapabilirdin. Beyaz yakalı hacker olabilirdin mesela.''
''Kim 17 yaşındaki bir ergeni umursayacaktı ki?''
Başımı ellerimin arasına aldım. Neler döndüğü konusunda bir fikrim yoktu. Dediklerine inanmasam da sokakta kalmış bir çocuk vardı ortada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
quantum, minsung ✓
Fanfiction"einstein orospusu yüzünden kafam karışık. çekim ve elektriklenmede birleşik alan kuramını ortaya attı gitti. hala bir gizem ve ben düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum." texting, düz yazı yan shipler: chanin, seunglix, changjin, hoonsuk, yeonbin ©lo...