sex sonrası gariplik

1.4K 117 108
                                    

papaudeeeeeee

hayat nasıl gıdıyor kardesler? benımkı eh ıste

lavın kardes sanırım bana bırını ayarlıyor sevgılı yapmak uzereyım 😮

lavın kardes sanırım bana bırını ayarlıyor sevgılı yapmak uzereyım 😮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"JISUNNNGG! BEN GELDİM HAYATIM!"

Hyunjin'in sesi beni uyandırdığında korkuyla zıpladım. Çıplak bir biçimde tanımadığım bir yerde uyanmak beni afallatmıştı. Yanıma baktığımda Jisung'u göremedim. Nereye gitmiş olabilirdi ki?

Tüm gerginliğime rağmen yataktan çıkamayarak battaniyeyi üstüme çektim. Her zaman böyleydim. Korktuğum veya bir şey yapmam gereken durumlarda yalnızca kenara çekilir, bir şeyler olmasını, daha doğrusu korktuğum şeylerin başıma gelmesini izlerdim.

Neyse ki kısa bir süre sonra Jisung içeri girerek bana temiz kıyafetlerinden uzattı. "Çabuk ol, Hyunjin fark etmeden içeri gel."

"Tamam."

Kıyafetleri üzerime geçirirken o çoktan duşunu almış, etrafı temizlemişti. Tedbirli davranışlarına minnettardım şu an. Sonuçta kimse komşusunun kardeşiyle sevişirken komşusuna yakalanmak istemezdi.

Hemen toparlanıp içeri geçtiğimde Soobin'i mutfak masasında uzanırken gördüm. "Jisung napıyor bu amcık?" dedim kulağına eğilerek.

"Seul'de kimseye vermeyen sexy barmen telefon numarasını vermiş. Hala bu duruma alışmaya çalışıyor."

"Eyy Yeonjun! Kutsal kurtarıcım, papaoutai! Outai outai papaoutai."

"Zaten leopar desenli gömlek giyiyordu. Çok abes." Hyunjin bunu dediğinde içten kudurduğuna emindim. Celisi celisi.

"Şimdi içerden kırk tane leopar desenli şey çıkartır getiririm. Bari bana böyle sızlanma." dedi Jisung.

"Onlar ergenlik dönemimden kalma bi kere."

"Evet o yüzden giyip fotoğrafını gay sitelerine yüklüyorsun."

Hyunjin kaş göz işareti yapmaktan yamulmuştu. "Aile sırlarımızı niye ifşa ediyorsun diğer insanların yanında puşt!"

"Aile sırrı değil bu senin rezilliğin."

"Jisung sana burdan bi uçarım var ya-"

"Ah Yeon ah! Ballı kaymaklı çöreğim, nar tanem kar tanem böceğim. Sensiz yaşamıyormuşum bile ben."

"Kes lan göt. Alt üstü iki saattir tanıdığın adam için edebiyat yapma."

"Şair kesildi başımıza." dedim Hyunjin'in söylenmesinden sonra.

"Senden iyi şiir konusunda." Alev saçan gözlerle Jisung'a baktığımda o da bana bakıyordu. Yatakta şair Minho diye inleyen bendim sanki.

"Sen gelsene bi içeri,"

quantum, minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin