herkes barda biz evde

1.5K 156 118
                                    


Minho

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho

Sırf Jisung hasta diye gay bara gitmekten vazgeçip ona bakmayı teklif ettiğime hala inanamıyorum.

İçmiş olmalıydım. Sarhoş olmalıydım.

Ama değildim. Cin gibi ayıktım hem de. Neler oluyor ya hak? Tanrı Jihoon'un laneti mi bu yoksa?

Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde paspal pijamalarıyla karşılamıştı beni. Hyunjin evin içinde koşturuyor, şunum nerde, bunum nerde diye Jisung'a sorup duruyordu.

Küpelerini takıp çantasını aldığında beni de yanaklarımdan öptü ve ayakkabılarını giyerek çıktı.

Niye ben amk niye ben.

"Jisung bak tanımadığım kişilere kapıyı açma, tamam mı? Dolapta yemek var. Acil bir şey olursa da beni ararsın."

"Hyunjin siktir git amk on yaşında değilim."

Jisung sinirlenmişti haklı olarak. Hyunjin emin olmak istiyordu sadece. Jisung'a bayağı düşkündü.

"Minho kardeşim sana emanet."

Jisung içerden bağırdı. "SİKTİRİP GİDECEK MİSİN ARTIK?"

Sonunda gittiğinde ben de içeri geçtim. Jisung bey kahve içip Descartes okuyordu. Benimle ilgilenmiyordu bile.

"Tüm gün kitap mı okuyacaksın?"

Kafa sallayıp kitabını okurken aynı anda kahvesini içti. Onu gören şu an dünyayı kurtaracak şifreyi çözmeye çalışıyor sanabilirdi.

"Sıkıldım ben. Diğer odada tv izleyeceğim."

Eliyle ok işareti yaptı. Çıldırazam.

TV'nin olduğu odaya geçtiğimde Hyunjin'in ses sistemlerini görmemle ellerimi tokuşturdum. Tanrım bu harika!

Bluetoothla telefonumu bağlayarak açtığım AC/DC şarkısı tüm odayı kaplarken zevkten çılgına dönecektim. Gay bara gidememenin acısını çıkarıyordum.

Elimdeki yastıkları tepeleyerek havaya girdiğimde Jisung da odaya girmişti.

"I'M ON THE HIGHWAAAAAY TO HELL!"

"ANANIN HELLİ!"

Çok eğleniyorum ow yeah.

Bu eğlencem lanet olası Jisung'un koparırcasına fişi çekmesiyle bozulmuştu. "Keyfimin içine sıçtın."

"Sikerim keyfini. Allahıma kavuşuyordum hayvan herif! Bu sesle dinlenir mi?"

"Az önce dinleyebildiğime göre, evet?"

"Siktim!"

Pat pat yürüyerek önüme kadar geldi. Elini kaldırdığında tokat atacak sanmıştım. Onun yerine kafama vurdu bir tane.

quantum, minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin