Day 5

86 15 22
                                    

"YAHH SEO CHANGBIN JANGAN LARI DEKAT KORIDOR KELAS LAH! KANG ADA YANG AKU LEMPOR KE BAWAH NANTI!" teriak si pengawas yang tinggi lampai itu.Siapa lagi kalau bukan Jeong Yunho.

"ALAHH SORRY LAH AKU KENA CEPAT NI BYEEE! " ujarnya tanpa menghiraukan kata-kata Yunho itu. Laju jugak dia lari🙃

Si changbin ni habis je rehat sibuk nak berlari ke kelas.Katanya nak berlumba dengan Si Joochan. Haihh takde kerja dua ekor beruk ni😌

Sampai sahaja di kelas, changbin menjerit gembira. Kenapa? Sebab joochan tak sampai lagi.

"Woi woi woi! Pahal kau dwaekki?" ujar wooyoung yang duduk di tempatnya sambil merenung changbin yang sedang menjerit kegembiraan itu.

Changbin memandang wooyoung lalu bersuara

"Takde lah aku lumba lari sapa yang sampai kelas dulu dengan joochan...ehhhh sekejap kau panggil aku apa tadi wooyoung?" soal changbin terdengar namanya disebut tadi sangat berbeza bunyinya.

Macam menang pingat emas je si dwaekki tu.

"Aku panggil kau changbin lah... Eh tak! Dwaekki hehe " ujar wooyoung sambil tersengih. Changbin pula menayangkan wajah cemberut.

"Kau ni nama aku Seo Changbin bukan Seo Dwaekki atau Dwaekki faham?!" ujar changbin nada suaranya naik sedikit. Wooyoung mengangguk dengan malasnya.

Kemudian...

"Yahh changbin?! Tak aci doh! Kau habis makan dulu itu yang boleh sampai kelas cepat..."ujar joochan yang tiba-tiba muncul.

"Eh aku dah menang lantak lah! Kau kalah bluekk.."ujar changbin kembali sambil mengejek joochan.

Wooyoung yang berada di situ mahu sahaja menampar kedua-dua manusia itu keluar kelas.

"YAHH HONG JOOCHAN DAN SEO CHANGBIN?!"

Muncul pula yunho si pengawas tiang sambil meneriak nama changbin dan joochan. Dia berdiri di hadapan kelas sambil mencekak pinggang.

Mereka berdua pun lari ke arah wooyoung dan menyorok di belakangnya.

Tak masalahnya apa function nya weyh😭
Bukan boleh halang diorang pun hmmm penat lah camni...

Datang pula San yang baru balik dari tandas. Dia pelik apabila melihat dua ekor makhluk sedang menyorok di belakang wooyoung.

"Woi woi! Wooyoung aku punyalah!"ujar san lalu berjalan ke arah changbin dan joochan. Dia menolak mereka berdua lalu mereka jatuh seperti nangka busuk dan sempat mencium lantai.

Yunho menggeleng kepalanya melihat perangai changbin dan joochan yang tak ubah seperti beruk terlepas.

"Haih, macam mana lah korang boleh sekelas dengan aku..."ujar yunho lalu duduk di tempatnya.

San pula mengambil kerusinya dan duduk disebelah wooyoung sambil tersenyum. Tak lupa juga lesung pipitnya yang kelihatan.

"Eh, korang dua ni tak reti nak bangun ke? Nak belajar sambil duduk dekat lantai ke?"ujar wooyoung pada joobin yang masih lagi duduk dilantai.

Btw JOOBIN ( Joochan dan Changbin) shipper terbaru hahahaha😭 sila saport!

Changbin dan juga joochan memberikan pandangan😑 pada wooyoung lalu duduk di tempat masing-masing.

Duduk sahaja mereka di tempat masing-masing bermulalah...

"Kau lah ni!"joochan tiba-tiba sahaja menyalahkan changbin. Hah! mula lah pergaduhan kecil diantara dua ekor makhluk itu.

"Eh, aku pulak kau yang ajak aku main!"

"Memanglah tapi aku tak suruh lari pun!"

"Tak kira, kau yang salah! Hong Joochan pabo! Suara tak sedap lepastu tak hensem!"ujar changbin lalu menjelir lidah pada joochan.

"Kau lah! Seo Changbin paboya! Dahlah pendek! Single!"joochan membalas semula.

Haihh sampai bila ni?😌

Pelajar-pelajar lain pun mula masuk ke dalam kelas tanpa menghiraukan pergaduhan kecil di antara changbin dan joochan itu.

Macam budak-budak je😌

Yeonjun yang agak lewat masuk ke kelas memandang joochan dan changbin yang sedang bergaduh di meja belakang.Dia bertanya pada yunho yang sedang mengulangkaji kembali subjek yang telah dipelajarinya.

"Weyh pahal diorang tu? Dah macam budak-budak tadika gaduh-gaduh gitu..."ujar yeonjun. Yunho mengeluh kasar lalu menjawab soalan yeonjun tapi ada pula makhluk yang  menyampuknya.

Ia mingi

"Kau ni itu hal diorang jangan masuk campur...gaduh-gaduh pun sekejap je...nanti berbaik balik, kan yunho?"ujar mingi.Yunho mengangguk dan menghalau yeonjun dari tempatnya.

"Ouh ye eh, okay lah gerak lu paper roger..."ujar yeonjun lalu duduk di tempatnya iaitu dibelakang tempat duduk wooyoung.

Special tag💕

-SANHWAS
pajakkiyot
Irinbelle
jyj98_
kim_junkyuuwuuu
chuusanshine
onlywoosan_

Pada sesiapa yang menunggu ff ni sorry sebab lambat update😭
Sibuk dengan kelas lepastu kerja sekolah lagi😭
Tapi takpe korang enjoy okay!😌🤭
Stay safe and always be healthy
Vomment juseyo❤🫂

𝑵𝒆𝒘 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅'𝒔~𝙒𝙤𝙤𝙎𝙖𝙣Where stories live. Discover now