Sekarang Wooyoung dan juga San berjalan menuju kedalam kelas.
Mereka segera berjalan ke tempat duduk mereka dibelakang sekali.Wooyoung duduk ditempatnya.Dia memandang San.
"Kau kan San kalau tak sakat si Mingi tu tak sah kan?"soalnya serius memandang San.
"Alahh aku saja je...wooyoung janganlah marah? Okay?..."ujar San.
"Macam mana lah aku marah...pagi-pagi lagi kau buat perangai cam tetan Choi San..."perkataan tetan sengaja ditekan oleh wooyoung.Tapi reaksi San biasa je.Wat lek wat pis je....
"Wooyooungie...?"tiba-tiba je muncul satu suara yang acah-acah comel tapi tak pun nak muntah wooyoung ngan san mendengarnya.
Bila diorang pandang depan ada makhluk bernama manusia tengah pandang diorang.
"Kau pahal BERUK ?!"soal wooyoung menyampah melihat Kang Yeosang lelaki yang sedang acah-acah comel.
"Aku---
Baru je yeosang nak cakap,san pulak menyampuk.
"Hah elok lah tu! Aku Tetan dia Beruk habis tu kau apa pulak?"ujar San sambil menolak bahu wooyoung perlahan.
Wooyoung kesayangan readers kau hadooo!
K sambung..
"Yahh korang boleh tak jangan buat aku tertekan sekarang ni?! Dah lah habis hilang mood nak belajar aku ni!..."ujar Wooyoung nada suaranya sedikit tinggi.Dia benar-benar sedang marah.
Wooyoung bangun dari tempat duduknya dan beralih ke sebelah tempat duduk yeosang dihadapan sekali dibahagian tepi tingkap (korang boleh imagine kan?).
Sekarang San dan Yeosang terdiam sahaja.Terkejut mungkin dengan wooyoung.Seram woiii! Yeosang senyap-senyap kembali ke tempat duduknya.
San pula duduk ditempatnya seperti biasa macam tiada apa pun yang berlaku.
Situasi yeosang sekarang~
"Weyh Wooyoungie...kau marah aku ke?"soal yeosang.Dia memandang wooyoung yang dalam keadaan senyap sahaja.
"Kau panggil aku wooyoungie pahal? Geli aku dengar..."ujar wooyoung sambil menunjukkan reaksi geli.
"Kau tak marah an? Jadi pi lah duduk ngan San tu sian dia weyh? Pi lah pi lah!"ujar Yeosang sambil menolak bahu wooyoung.
"Kang ada yang kena pijak satgi ni!"ujar Wooyoung dia memandang Yeosang tajam.Terus sahaja yeosang buat-buat baca buku.Bahahahaha.
Kemudian masuk dua orang pengawas iaitu Yunho dan Mingi.Mingi terus duduk ditempatnya manakala Yunho pula berdiri dihadapan kelas.
"Okay korang semua wuii! Beri perhatian sekejap pada pemuda yang kacak dihadapan ini ya?!"ujar Yunho sambil tersenyum.
Reaksi pelajar-pelajar yang lain pun be like-
"Hek eleh bajet hensem! Aku agi hensem..."
"Eh kau jangan nak berlagak! Aku lagi hensem,kacak,suara sedap agi kau hadooo! Takde..booooo"
"Choi Yeonjun dan Hong Joochan sila duduk kembali ditempat anda...jangan nak buat rusuhan disini ya? Saya Seo Changbin mahu mendengar apa yang mahu disampaikan oleh Jeong Yunho dihadapan tamat~"ujar seorang lelaki bernama Changbin.Setelah itu yeonjun dan joochan pun duduk kembali ditempatnya.
Katanya takut tengok changbin marah...tacoddddd...
"Okay? Terima kasih pada Changbin...sekarang aku nak beritahu yang Cikgu kelas kita takde sehingga waktu rehat ini dan Cikgu ganti ada kena pi panggil lah...dah sekian terima kasih...."ujar yunho.
Mulalah beberapa pelajar kelas itu menggila.Sebab apa? Cikgu tak datang weyh sampai rehat lak tu!!!
Ada yang menjerit-jerit cam orang histeria,ada yang menyanyi kat belakang kelas nasib sodap suaro,ada yang acah-acah rajin baca buku...kemas meja,sapu sampah...
Disebabkan kelas itu bising wooyoung menegur yeosang yang sedang tekun membaca buku sambil asyik menyanyi lagu ponytail.
Hahahahahahahh
"Weyh pi lah panggil cikgu? Kau tengok kelas ni dah macam zoo weyh..."ujar wooyoung meminta yeosang untuk memanggil cikgu.
Yeosang berhenti baca dia langsung berdiri.
"WUII!? Aku nak gi panggil cikgu ni suara tu tolong perlahan sikit...jangan nak buat kelas ni macam zoo okay? Aku gi dulu..."ujar yeosang lalu keluar daripada kelas menuju ke bilik guru.
Tak sampai beberapa langkah yeosang berjalan dari kelasnya ia kembali semula bising.HAHAAHAHAHAHAHA
Sampai junior yang jalan sebelah kelas diorang pun pelik.
"Weyh Soobin? Ni kelas ke pasar? Memekak gila doh..."ujar seorang pelajar junior yang bernama Choi Jongho.
"Entah ler...zoo kot"kata rakannya Choi Soobin.
Mereka berdua berjalan melepasi kelas yang terlalu bising itu terus menuju ke kelas.
Tbc-
Enjoy read and vomment tau!❤
Ff ni tak bersambung lama dah sjsjsjsjs maafkan author ya!!!Apapun jaga diri ya!❤❤❤
Tag special
SIH00Nwcsn_mxlyJunejin-07nanamazing_nanamazing_lived_winkateezstanot8
YOU ARE READING
𝑵𝒆𝒘 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅'𝒔~𝙒𝙤𝙤𝙎𝙖𝙣
Fanfiction~𝑲𝒂𝒖 𝒌𝒂𝒘𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒔𝒂𝒎𝒑𝒂𝒊 𝒃𝒊𝒍𝒂-𝒃𝒊𝒍𝒂... ~𝑾𝒂𝒍𝒂𝒖𝒑𝒖𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒑𝒂𝒌𝒔𝒂 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒍𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒈𝒊...