Kringgggggggg
Kedengaran bunyi loceng sekolah berbunyi.Pagar sekolah yang tadinya dibuka luas sekarang telah ditutup rapat.
Dua orang pengawas yang tinggi lampai terus berdiri disitu mengawasi pelajar-pelajar sekolah yang lambat hadir ke sekolah.
"Fuh fuh...sampai jugak sekolah..." termengah-mengah wooyoung dibuatnya kerana berlari semata-mata untuk sampai sekolah akibat taknak didenda oleh cikgu disiplin.
"Weyh wooyoung tengok tu...aku dah cakap pengawas tiang tu dah tutup pagar...kita balik jelah..." dengan selamba san mengajak wooyoung untuk pulang.
Pak!
"Aduh sakitlah" Kepala San dipukul oleh wooyoung perlahan.
"Hah padan sapa suruh kau ajak aku balik? Kau tahu tak kita dah ada kat depan sekolah!!" Marah wooyoung pada san. San pula hanya mencebik.
"Aku tahulah tapi pagar kan dah tu-
Baru sahaja San mahu menghabiskan ayatnya seorang pengawas menegurnya.
"Woii kau nak belajar kat dalam kelas ke kat luar tu?" Soal seorang pengawas yang tinggi lampai itu.
"Kat dalam kelaslah takkan kat tengah jalan pulak!! Mesti kau pernah belajar dekat tengah-tengah lebuh raya kan? Aku dengar orang boleh mati kalau belajar kat situ...HAHAHAHAHA" selamba sahaja San mengata pengawas dihadapannya itu.
Oh ya nama pengawasnya ialah Jeong Yunho dan (Song) Mingi. Typo weyh tak perasan😭
"Yahh Yunho! Mingi! Bagi kitorang masuk boleh?" Rayu wooyoung supaya yunho dan mingi memberinya masuk kedalam sekolah. Bukan sebab apa dia cuma taknak terlepas subjek yang pertama didalam kelas.
Yunho dan mingi pun memandang sesama sendiri lalu terus membuka pagar itu sedikit.
"Masuk dan terus masuk kelas! Korang berdua bernasib baik sebab cikgu disiplin ada hal tadi jadi dia akan datang lambat sikit...dah pi pi..." kata yunho yang terlihat seperti menghalau mereka.
Wooyoung dan San pun masuk ke kelasnya sambil itu sempat lagi San mengejeknya.
"Bye tiang HAHAHAHAHA" ejek San sambil tangannya ditarik oleh wooyoung.
Apabila mereka berdua pergi mingi memandang yunho yang kelihatan sedikit marah mungkin disebabkan San mengejeknya tiang.
"Yahh kau ingat kau sorang je tiang kat sini...aku pun tau...ni tengah terasa jugak ni...kalau kau dan aku tiang diorang dua tu si pendek HAHAHAHAGAGA dah dah yunho jangan marah lagi eh? Jom ikut aku masuk kelas..." kata mingi sambil mengejek wooyoung dan san pula sebagai si pendek. Mereka berdua pun berlalu ke kelas mereka.
Vomment okay!!
Sayang korangggg❤
Harap korang sihat selalu...
Amin😀Tag
atykahnabila_ San_wich sketchy_ateez_06 nurfatinamira1035 Junejin-07 dreamyboylixarmyzen_yanaiamyoursannie- jonghostarscloudyvxikimyoungjiee_24
YOU ARE READING
𝑵𝒆𝒘 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅'𝒔~𝙒𝙤𝙤𝙎𝙖𝙣
Fanfiction~𝑲𝒂𝒖 𝒌𝒂𝒘𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒔𝒂𝒎𝒑𝒂𝒊 𝒃𝒊𝒍𝒂-𝒃𝒊𝒍𝒂... ~𝑾𝒂𝒍𝒂𝒖𝒑𝒖𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒑𝒂𝒌𝒔𝒂 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒍𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒈𝒊...