Isi cumpara ursul masina noua si pleaca sa se plimbe prin padure. La unmoment dat se intalneste cu iepurasul. Iepurasul:- Ce faci ursule? … asta-i masina ta?Ursul: – Da bah … hai sa te fac o tura! Se urca iepurasul in masina si pleaca cu ursul prin padure. Se plmba eicat se plimba si ajung la o prapastie …Ursul: – Iepurasule pui pariu cu mine ca la 200km/h eu pun frana la uncentimetru de prapastie?Iepurasul: – Hai bre ursule! … ia sa te vad!Baga ursul 100 …. baga 200 …la un metru de prapastie se uita la iepurassi-l intreaba: – Iepurasule te-ai pisat pe tine?Iepurasul: daaaaaa …Pune ursul frana si se opreste la fix un centimetru de prapastie.Iepurasul:- bravo bre ursule !! …. dar tu pui pariu ca eu la 300km/h punfrana la un milimetru de prapastie?Ursul: – hai bah !! … ia sa te vad!Se urca iepurasul la volan si incepe … 100 …. 200 … 300 km/h … la un metru deprapastie se uita la urs si-l intreaba Ursule te-ai pisat pe tine?Ursul: – daaaaaaaa ……Iepurasul: – Poti sa te si ca*i ca eu nu ajung la frana …
- Dupa mine, animal mai siret decit vulpea nu exista! Nu demult, am mers pe urmele unei vulpi o zi intreaga si, cind in sfirsit am impuscat-o, s-a dovedit a fi caine!
I: Prin ce se deosebeste un om de o camila?
R: Camila poate sa lucreze o saptamana fara sa bea, iar omul poate sa bea o saptamana fara sa lucreze...
Un soricel speriat striga catre un altul:
- Atentie! Vine o pisica neagra!
Celalalt, raspunde calm:
-Stai linistit, nu sunt superstitios...
I: - Ce i-a luat Bula lu maica-sa de ziua ei?
R: - Zece mii de lei din poseta.
Alinuta si Bula se jucau impreuna. Alinuta citea si Bula se juca cu prastia. Bula o lovise pe Alinuta cu prastia in cap si spuse: - Headshot!!! Alinuta luase cartea si trase una cu ea peste fata lui Bula: - Facebook!!!
CITEȘTI
Bancuri pentru tăt romanu'
RandomEste o carte de divertisment ... sper sa va placa Este un pamflet , trebuie tratat ca atare !