#27

183 18 0
                                    

Cum isi aleg chinezii numele viitorului copil?
-Dau drumul unui lighean pe scari si noteaza ce aud.

Nepotu' se-ntalneste cu bunica-su' la puscarie.
- Ce cauti mai nepoate aici la pucarie, pentru ce te-au condamnat ?
- Pentru braconaj bunicule. Dar tu bunicule cati ani mai ai de facut si de esti aici, caci ai mei nu mi-au spus niciodata de ce esti la parnaie ?
- Ei dragul bunicului, mai am de facut 10 ani tot pentru braconaj ?
- Pai cum asa, ca mie mi-au dat numai 2 ani ?
- Da, dar eu la pescuit am folosit gredade si-am omorat 5 somni uriasi, 25 de carasi mari, 125 de rosioare si 2 scafandri mai mici....

Chuck Norris poate sa:
-calareasca caii troiani 
-rupa picioarele unui sarpe
- auda viteza sunetului 
-poate sa iasa din sah mat,
Iar atunci cand avea 5 ani a facut un avion de hartie si la aruncat......a aterizat ieri...
Toti vrem sa fim perfecti,.....,perfectiunea vrea sa fie Chuck Norris,
Pompierii au salvat focul de Chuck Norris,si tot el a batut viteza luminii cu 2 ore si 23 de minute

-Costele, de ce tu şi cu soţia ta, frecventaţi numai localuri de noapte?
- Pentru că, până se găteşte ea, cele de zi se închid!

Intors curând de la oficierea unei nunti, preotul a fost intrebat de sotie cum a decurs evenimentul.
- “Foarte bine”, a zis el. “Dar ma tem ca aceasta pereche nu va fi prea fericita”.
- “De ce draga ! ?”
- “Ei bine, ma uitam la familia miresei in timpul ceremoniei. Arãtau suspect de bucurosi”.

Ieri dupa amiaza am ramas sa am grija singur de fiica mea de 2 luni. Cand am vazut ca incepe sa planga, m-am gandit ca trebuie s-o hranesc, asa ca i-am pus sticla la gura si nu m-am lasat pana ce n-a baut-o pe toata, sa se sature, saracuta.
Apoi ea a ragait de vreo cateva ori, dupa care a vomitat tot si a adormit bustean.
Atunci mi-am dat seama ca de fapt ea e bucatica rupta din mine, draga tatii...

Nevastă-mea mă sărută de fiecare dată când vin acasă.
- Asta da afecţiune!
- Nu, asta ar vrea ea să cred… E investigaţie!

Vorbesc doi prieteni:
-Mi-am luat cel mai performant telefon mobil, are 4g, camera foto buna, se aude excelent muzica, ultimul trend ce mai. Da are un singur dezavantaj.
-Care?
-Nu pot da telefon de pe el...

Era odata un mare pirat si acest pirat se distra punand intrebari incuietore tuturor capitanilor de pe vasele cucerite. Intr-o zi intalneste o nava franceza si,
dupa ce o cucereste, il intreba pe capitan:
-Auzi capitane , daca-ti dau doua pachete de tigari tu cate ai fi in stare sa fumezi ?
-Unul, raspuse acesta inspaimantat.
-Maine vei fi decapitat, raspunse marele pirat.
A doua oara piratul intalni o nava britanica si povestea se repeta din nou:
-Capitane daca iti dau sticle de whiskey tu cate ai vrea sa bei ?
-Doua, raspunse acesta.
-Vei fi si tu decapitat, nu ai dat un raspuns corect.
A treia oara (si ultima) intalnaste o nava fara drapel si, dupa ce o cucereste, intreaba de capitan caci acesta nu participat la lupta. Un prizonier ii spune ca
capitanul sta beat in magazia corabiei. Ducandu-se acolo piratul ii spune:
-Mai capitane, sa stii ca ti-am cucerit corabia, ti-am luat comorile, oamenii tai sunt prizonieri acum ...
Dar capitanul:
-Hac, mai sa stii ca-mi esti simpatic !
-Uite capitane am aici un pachet de tigari, daca ti le dau tu cate fumezi ? -il intreba piratul.
-Hac, doua, ca am si io unu, spune capitanul scotand un pachet din buzunar.
-Bravo capitane ! Dar da-ti dau sticle de whiskey tu cate bei ?
-Trei, ca am si io una la mine ! zice capitanul.
-Da' uite ca am aici neveste, cu cate ai fii in stare sa faci dragoste ?
Dar capitanul zice tacticos:
-Patru.
-Cum capitane ca sunt numai trei ?
-Pai nu ti-am spus ca-mi esti simpatic !

Ofiţerul SS: Astăzi vă dau o veste bună!
Evreii: Ce veste?
Ofiţerul SS: Vom avea în meniu carne de porc!
Evreii: Ura, ura, ura!!!
Ofiţerul SS: Linişte, porcilor!!!
l
Ce spune un cioban cand se descalta?....Of...a mai trecut un an :(

Un psiholog a facut un sondaj pentru a vedea in ce pozitie stau oamenii atunci cand fac baie in cada. A descoperit ca dintr-o suta de persoane, 99 stau cu fata la robinet si doar unul singur prefera sa stea cu spatele la robinet.
Imediat s-a dus la acel om si l-a intrebat care este motivul pentru care si-a ales aceasta pozitie. Acesta a raspuns:
-Este foarte simplu- pentru ca nu am dop pentru scurgere!


Bancuri pentru tăt romanu'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum