O dama la psihiatru.
-Domnule doctor, va rog sa ma ajutati in legatura cu sotul meu...
-Dar ce anume il supara?
-Nu-l supara nimic deosebit, dar ii plac ciorapii de dama...
-Bine, doamna, dar asta nu e ceva deosebit... sint multi carora le plac...
-Da, dar lui ii plac ciorapii de dama...
-V-am mai spus, doamna, ca nu e nimic... Si mie imi plac...
-Simpli sau cu mustar?Doi prieteni:
- Ce ai face dacă ai ști că mâine ar fi sfârșitul lumii?!?
- Aș f**e tot ce mișcă! Tu?
- M-aș strădui să nu mă mișc!Bula, la consult, este intrebat de doctor:
- In ce loc va doare mai tare?
- La serviciu, domnule doctor.O stii p'aia cu pelagra?
Vezi ca diseara trec iar pe la grasa de mata !
Doua prietene se intalnesc intamplator pe strada, dupa multi ani. Se imbratisaza bucuroase si incep sa se descoasa despre barbatii lor.
- Auzi draga, mai bea al tau asa mult?
- Nuu... l-am dezvatat.
- Cum ai reusit? da-mi si mie reteta.
- Pai... am luat o pisica de pe strada, am umplut cada cu vin si am bagat pisica acolo. Cand a ajuns acasa, m-a imbratisat ca si-a vazut visul implinit, a intrat in cada, a baut tot vinul si cand a gasit pisica... a lesinat. De atunci nu mai bea decat apa.
- Draga, iti multumesc. Chiar acum ma duc sa caut si eu o pisica.
Gaseste pisica, o duce acasa, toarna vin, il invita in baie. Trec cateva ore bune, si disperata intra peste el sa vada ce se intampla. Barbatu-su mort de beat statea pe marginea cazii si storcea pisica...
- Hai pisi-pisi... inca un strop...
te rooog....Doi colegi la birou...
El: sambata ma duc la Muzeul Taranului Roman
Ea: te duci sa te expui?În timp ce-şi scria numele în registrul hotelului, turistul observă un purice ţopăind de colo pana colo.
- Domnule, îi spune el recepţionerului, aveţi nişte purici foarte expeditivi! Abia am sosit şi ei se şi interesează cum mă numesc şi în ce cameră o să stau.- Nu va suparati, puteti sa-mi spuneti si mie cat e ceasul?
- Nu stiu, l-am primit cadou...- Alo, pompierii? Aici un politist se bate cu un doctor...Nici nu ştiu unde să sun
Intr-un autobuz din bucuresti (in care se afla si unul din membrii trupei Akcent) o baba "finutza" se ridica respectuos si se indreapta catre "renumitul artist". Scoate din posheta ei (si asha saraca) 8000 lei si ii oferaa acestuie spunandu-i:
-IA MAICA BANUTZII ASTIA CA AM AUZIT ca N-AI BANI DE BILET-Vreme de 26 de ani lungi şi luminoşi, şi eu şi soţia mea am fost perfect fericiţi!
-Şi apoi?
-Apoi ne-am întâlnit...
Neatzaaaa !!! Dupa cum v-am zis ... am postat acel blog . Se numeste " Blogul de Duminica "
Are la coperta o poza cu Tom si Jerry , waa ^_^ . Aruncati o privire
V-am pupat :*
CITEȘTI
Bancuri pentru tăt romanu'
RandomEste o carte de divertisment ... sper sa va placa Este un pamflet , trebuie tratat ca atare !