Cand barbatul vine devreme acasa, el se gandeste "Ce sa citesc?", iar cand vine tarziu - "Ce sa compun?"!
Un soldat se intorcea din permisie. In vagon, alaturi o tinara domnisoara. Soldatul isi deschide traista, scoate pita si o taie in dumicati mici, scoate slanina, taie bucatele mici si le pune pe dumicatii de piine, in sfirsit adauga brinza si ceapa, intr-un cuvint face soldatei ca la copiii mici, si incepe sa imbuce. Tinara domnisoara incepe sa saliveze de pofta si cind nu se mai poate abtine, ii spune soldatului:
-Nu va suparati domnule soldat, mi-e asa o pofta, nu-mi faceti si mie un soldatel?
-Ba cum sa nu, asteptati numai sa termin de mincat!De ce ai fugit din sala de operatie inainte de-a fi operat?! - Pentru ca infirmiera spunea tot timpul: "Curaj, nu va fie teama e doar o operatie usuara!!!" - Pai si ?... asta nu te-a linistit? - Nu. Pentru ca ea se adresa chirurgului!
Cind NASA a inceput trimiterea de astronauti in spatiu, s-a descoperit ca pixurile nu functioneaza in stare de imponderabilitate.
Pentru a rezolva problema, oamenii de stiinta americani au cheltuit 12 miliarde de dolari si s-au chinuit zece ani ca sa realizeze un pix care sa scrie chiar si in lipsa gravitatiei, tinut cu susul in jos, sub apa, pe orice suprafata, inclusiv sticla si la orice fel de temperatura, de la conditii de inghet pina la 300 grade...
Rusii au folosit un creion cu carbune. De 12 centi..."Daca vrei sa sensibilizezi pana la lacrimi o femeie, spune-i ca are fundul mare si gras.
Doctorul catre pacient:
-Aveti cancer.
Pacientul:
-As dori si o a doua parere.
La care doctorul:
-Bine,sunteti si urat!Un preot se opreste lângă o prostituată si o povățuiește :
-Fata mea , esti pe drumul greșit ...
-Cum asa ? Nu-i asta centura Bucurestiului ?Scufiţa Roşie mergea spre bunica ei. Este prinsă şi violată de lupul cel rău. El o întreabă:
- Ce-ai să-i spui bunicii tale?
- Că m-am întîlnit cu tine şi m-ai violat de patru ori.
- De patru ori? se miră lupul.
- Da! Sau te grăbeşti?-Ei, domnule, intreaba ospatarul, cum ati gasit friptura?
-Numai dupa ce mi-am pus ochelarii.- Vad ca mi-ati dat rest 8 lei, in loc de 13.
- M-am gandit ca poate sunteti superstitios...- Și ?? cum a apreciat doamna învățătoare poezia pe care ti-am facut-o?
- Îți spun mamico, dar să nu mă bați...
CITEȘTI
Bancuri pentru tăt romanu'
LosoweEste o carte de divertisment ... sper sa va placa Este un pamflet , trebuie tratat ca atare !