#37

74 8 0
                                    

Diferenta dintre angajati si secretara:
Angajatii spun:
- Buna dimineata domnule director!
Secretara spune:
- S-a facut dimineata domnule director!

Blonda e gravida. Tatal ei o întreaba:
-Cine e tatal copilului?
Ea raspunde:
-Închipuie-ti ca stai cu fundul pe un fierastrau circular. Ei bine, care dinte al fierastraului a facut taietura?

Pe mobil :
El : unde esti , scumpo ?
Ea: ies acu ' de la coafor , m-am facut blond-nisip la par ! Tu unde esti ?
El : ies acu ' de la bar , m-am facut praf !

nghel Iordănescu trage concluziile după România - Feroe 1-0: "Una peste alta, încă o seară frumoasă pentru sportul românesc: Simona Halep s-a calificat în sferturi la Miami!"

- Unde sa fie intilnirea de 10 ani?
- La restaurantul Loyd, acolo sunt niste chelnerite misto, cu sani mari!
- Se organizeaza intilnirea de 20 ani: Unde sa mergem?
- La restaurantul Loyd, acolo se gateste foarte bine si sunt portiile mari!
- Unde sa serbam intilnirea de 30 ani?
- La restaurantul Loyd, acolo se poate minca dietetic si au si meniu vegetarian!
- Unde sa fie intilnirea de 40 ani?
- La restaurantul Loyd, acolo este si rampa pentru carucior cu rotile!
- Unde sa serbam intilnirea de 50 ani?
- La restaurantul Loyd! Vai ce bine! Acolo n-am mai fost niciodata!

Doi scotieni se plimba pe strada. Trec prin fata unui bar, cand unul ii spune celuilalt:
-Bei o bere ?
-Da!
-Atunci grabeste-te! Te astept!

"Cioc, cioc" la poarta raiului. Sfantul Petru deschide. In fata usii, nimeni. Peste 5 minute, iar "cioc-cioc". Sfantul Petru iar deschide, se uita in jur, nimeni. Iar "cioc-cioc". De data asta, sfantul Petru era pregatit dupa usa, smulge usa cu putere si mai apuca sa-l vada pe unul care disparea rapid.
- Fire-ai tu al dracului, care te tii de prostii si bati pe la usa si te joci cu nervii mei! Nesimtitule! La care omul, cu tristete in glas, departandu-se in viteza:
- Ce sa faaac, daca ma tot resusciteaza astiaaaaa...

Am incredibila putere de a opri un glont cu capul!!!...Dar doar o data

Vine Ion de la munca obosit si deschide frigiderul,... se uita in el, inchide usa si merge si o bate pe Maria.
A doua zi la fel, vine deschide frigiderul si merge o bate iara pe Maria, rau de tot,...
A treia zi Ion cand vine de la lucru, direct la frigider,.... dupa care merge la Maria si zice:
- Tu, Marie, imi este mila sa te mai bat, dar ti-am zis de atatea ori sa stingi becul de la frigider de cate ori umbli la el!


Bancuri pentru tăt romanu'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum