-Ce-i,Marie, iar imi ceri bani sa-ti cumperi chiloti noi? Aia vechi ce au?
-Au iesit din moda, Ioane si toti prietenii tai rad de mine!Gigel vine acasă zgâriat tot pe faţa, pe gât, pe mâini.
- Doamne sfinte, ce s-a întâmplat ??
- Am făcut horă in jurul bradului.
- Păi, şi de ce esti zgâriat in halul asta?
- Eram puţini!Sună soneria. Un copil, deschide ușa și vede un polițist?
- Tata e acasă?
- Nu.
- Dar mama?
- Și ea s-a ascuns.Medicul iese transpirat din sala de operatii. Se întîlneste cu un alt medic care îl întreaba ce s-a întîmplat. La care acesta raspunde:
- Am avut o operatie foarte grea. Pacientul, un politist, nu prezenta activitate cerebrala. I-am deschis calota craniana si nu îmi venea sa cred ochilor. Era goala. Doar un fir de ata. Timp de 4 ore, m-am gîndit daca sa tai ata sau nu. Pîna la urma, am taiat-o. si ce crezi ca s-a întîmplat?
- Ce s-a întîmplat?
- I-au cazut urechile!La Urgenţe, medicul dictează asistentei:
- Scrie: traumă craniană...
- Dle doctor, nu vă supăraţi, dar e traumă cranio-cerebrală...
- Care dracu cerebrală? Dacă avea creier crezi că venea la ziua de naştere a soţiei cu amanta?!?Femeile moderne poartă peruci, îşi vopsesc părul, îşi fac extensii cu gene şi unghii false, fac corecţia figurii şi lifting facial, îşi introduc silicoane în sâni... şi se mai plâng că e dificil să găseşti un bărbat adevărat!
Haideti ma , ce inseamna asta ?
Ne mai trebuie 10 vizualizari si implinim frumoasa suma de 4000 vizualizari . Sa trecem la treaba ! :)
CITEȘTI
Bancuri pentru tăt romanu'
SonstigesEste o carte de divertisment ... sper sa va placa Este un pamflet , trebuie tratat ca atare !