Vecinul meu mi-a bătut la ușă disperat:
-Vecine, pot să folosesc telefonul tău? Un țigan a fost călcat de o mașină pe trecerea de pietoni și sângerează abundent!
-Păi de ce nu folosești mă, telefonul tău? l-am întrebat
-Al meu n-are cameră!Avand in vedere valoarea lor exceptionala, casele de amanet au inceput sa accepte tigăi.
Mergea odata Scufita Rosie prin padure cu panerasul la brat. De dupa un tufis apare lupul:
-Hopaaa...gata, Scufita Rosie, de data asta nu mai scapi: te mananc !
Spune-ti ultimele trei dorinte!
-Sa facem dragoste!
Incep ei actiunea...si ...lesina lupul! Isi revine lupu' si-o-ntreaba pe Scufita Rosie de a doua dorinta.
-Sa facem dragoste, spune ea!
Fac ei dragoste si... moare lupul!
MORALA:...Nu lasati curvele-n padure caci distrug fauna.Doamna Viermisor iese cu puii la plimbare. Se intalnesc cu doamna Rama.
- A, buna ziua, ce mai faceti ?
- Am iesit un pic la aer cu copii.
- Da' sotu ?
- Bine, multumesc, e la pescuit !Doi prieteni, la o cârciumă:
-De ce să-mi cumpăr maşină, dacă toţi prietenii mei au şi mă pot servi?!
-Asta i-am spus şi eu soţiei tale, când m-a întrebat de ce nu mă însor!Papa a demisionat. Insa cel mai mult cred ca il regreta bebelusii din Romania.
Toata ziua plang si striga dupa el: "Papa!...Papa!"Prostul rade de trei ori : o data cand rad ceilalti, o data cand intelege gluma si inca o data cand isi da seama ca rasese fara sa inteleaga!
Doctorul il intreaba pe un cioban :
- Ba esti sanatos, nu te doare nimic da?
- Da doctore sunt bine!
- Ba da cu penisul cum stai?
- Cu ce doctore?
-Cu aia ma!
-Cu ce ba?
(doctorul se dezbraca) - Uite ma cu asta cum stai?
-AAAA! Bine, bine.
Pleaca ciobanul si se intalneste cu altul si-i spune:
-Ba, tu stii ce-i ala penis?
-Nu!
-Ba e o puta da mai mica!În discotecile de la țară fetele dansează manele pe boxe, da' cu grijă să nu deranjeze mileurile.
Cica intra Borcea in vestiar la Dinamo inaintea marelui meci :
- Baieti astazi e ziua mea de nastere faceti-mi un cadou frumos si castigati si voi meciul asta!
- Prea tarziu nea Borcea, ti-am luat deja o cravata.Sfat pentru femei: Daca aveti un secret si simtiti nevoia sa-l spuneti cuiva, spuneti-l sotului; astfel, nu exista riscul ca secretul sa fie divulgat deoarece sotul nici macar nu o sa va asculte!
- Îi urăsc pe toţi foştii iubiţi ai soţiei mele!
- De ce?! Eşti gelos?
- Nu, dar din toţi, doar eu am fost prost şi m-am însurat!!!Se intalneste un politist cu un copil:
Copilul: Cat e ceasul?
Politistul: Este fix.
Copilul:La si-un sfert ma pupi in cur.
Il aleargea politistul pana il vede o baba si striga la el:
Baba: Ce ai ma cu copilul?
Politistul: A zis ca la si un sfert sa-l pup in cur.
Baba: Pai si ce te grabest? E abea si 5.Un muncitor, tanar, sanatos, casatorit de 3 ani, are 4 copii si sta la etajul 1.
La parter sta un politist casatorit de 11 ani, dar fara copii.
La un moment dat, politistul de la parter il intreaba pe muncitorul de la 1:
- Mai vecine, esti casatorit de 3 ani si ai deja 4 copii? Noi suntem casatoriti de atata timp, dar nu reusim sa facem copii. Nu ai un sfat pentru mine?
- Simplu.. Iti trebuie doar un sapun si o matura.
- Da ??? Bine, un sapun si o matura. Mai departe?
- Diseara, cand te intorci de la serviciu, o bagi pe nevasta-ta sub dus si o speli cu sapunul de sus pana jos. - Asa.. De sus pana jos. Si apoi?
- Apoi bati cu matura in tavan si cobor imediat...Bula se intoarce acasa foarte trist, dupa ce plecase sa ceara mana prietenei sale. Vazandu-l suparat, tatal sau il intreaba:
- Ce s-a intamplat Bulisor, te-a refuzat?
- Da... Mi-a tras si o palma!
- Cum asa? Nu i-ai spus cum te-am invatat eu? "Draga mea, timpul se opreste in loc pentru mine cand privesc in ochii tai!"
- Vai! Asta era! Am gresit formularea. I-am spus: "Ai o fatza de mi se opreste ceasul!"
CITEȘTI
Bancuri pentru tăt romanu'
DiversosEste o carte de divertisment ... sper sa va placa Este un pamflet , trebuie tratat ca atare !