yolhana¹¹|papatya🌼

4.5K 234 330
                                    

liskook_k

JeonggukÇok özledim seni|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongguk
Çok özledim seni|

Jeongguk
Kokunu|

Jeongguk
Dudaklarını|

Jeongguk
Yanaklarını|

Jeongguk
Gözlerini|

Jeongguk
Her şeyini|

Jeongguk
Fazla özledim|

Jeongguk
Bana inanmayı desen?|

Jeongguk
Hiç mi güven vermiyorum Lalisa?|

Jeongguk
Hiç mi?|

Lalisa
Ne yazıyorsun 5 saattir Jeongguk?

Jeongguk
Geldim desem

Lalisa
Ne?

Jeongguk
Bahçeye iner misin?

Lalisa çevrimiçi
Yazıyor...
Çevrimiçi

♥︎

Lalisa, anın şoku ile başta ne yapacağını şaşırmıştı. Uzandığı yataktan hafifçe doğruldu ve dibindeki camdan aşağı baktı. Jeongguk gerçekten de gelmişti. Üstelik arkasında bir şey saklıyordu.

Jeongguk'un onu görmemesi için camın önünde daha fazla durmamalıydı. Geri çekildi ve yataktan kalkıp masanın üstüne attığı sarı hırkayı eline aldı. Üstüne geçirirken bir yandan da hızlı adımlarla kapıya doğru ilerliyordu.

Normalde Jeongguk arka bahçedeydi ama dayanamamış, Lalisa'yı daha hızlı görebilmek adına kapının önüne gelmişti. Lalisa arka bahçede gördüğü eski sevgilisini kapıyı açtığı anda karşısında görünce korkmuştu, yine de aldırış etmeden konuşmaya baktı.

"Niye gelmiştiniz?"-ls

Jeongguk, telefonda olan samimi ama saçma yazışmalarına rağmen Lalisa'nın şu an ki resmiyetine bozulmuştu. O an içinden keşke telefondan yazsaydım demişti. Tabii her ne karar buna bozulsa da Lalisa'nın suratını görmesi onu bir yandan mutlu ediyor, sırıtmasına neden oluyordu.

"Tekrar soruyorum, ne için geldiniz?"-ls

Jeongguk, yutkundu ve sırıtışını yüzünden silip ne diyeceğini düşündü. Evet, ne diyeceğini hiç bilmiyordu. Gelme amacı sadece Lalisa'nın yüzünü görmek, bir de karşı komşusunun bahçesinden dayak yiyerek kopardığı güzel papatyaları vermekti.

𝐝𝐫𝐮𝐧𝐤||𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin