Saanan pov
⚠️Ahdistelua⚠️
(Luin tän just pitkästä aikaa ja siis aivan jäätävä cringe warning koska niinku noloa. Mutta kirja paranee kun luette eteenpäin, lukekaa edes kolmoskappale se on paras.)Kaupan pihalla on vain yksi auto enkä ihmettele kello on aika paljon. Kadut ovat hiljaiset ellei humalaisia miehiä lasketa. Pääsen kauppaan sisälle ja menen suoraan energia juoma hyllylle. Otan Red Bullia ja kävelen pois. Pääsen karkki hyllyn kohdalle jossa on joku mies, en välitä hänestä vaan menen suoraan valikoimaan. Otan lopulta mukaan pienen suklaa patukan sillä en halua syödä mitään sokeri överiä.
Pääsen kassalle jossa on vähän vanhempi mies töissä, tuo poika jonka aiemmin näin karkki hyllyllä tulee jonottamaan taakseni, kuitenkin minua ahdisti se kuinka tuo kassa työntekijä tuijotti minua. Tuo mies skannaa ostokseni samalla tuijottaen ja hymyillen minulle oudosti, aavistan jo että jotain pahaa käy. Olen jo maksamassa kun tuo ottaa minua kädestä kiinni vetää lähemmäksi ja sanoo
"Miten olisi vähän erilainen maksu" repäisen itseni pois laitan rahat hihnalle jonka jälkeen pakkaan ostokseni mahdollisimman nopeasti samalla kun tuo mies sanoo todella pahoja asioita. Minua ahdistaa todella paljon mutta kun vihdoin ajattelin että nyt pääsen pois mies ottaa minusta kiinni niin että en pääse liikkumaan, kohta tuon kädet ovat paikassa missä niitten ei todellakaan pitäisi olla.
Huudan "PÄÄSTÄ IRTI" kunnes miehen ote herpaantuu ja pääsen irti, katson eteenpäin ja näen tuon musta tukkaisen pojan edessäni ja hänellä oli järkyttynyt ilme. Hän katsoo minua pitkään kunnes lähden nopeasti ulos kaupasta että pääsisin kotiin. Tuo kassa mies tulee kuitenkin perääni ja kun olemme ulkona hän ottaa minusta kiinni kunnes vartijat tulevat paikalle tuo poika perässään.
vartijat vievät miehen pois. Tämä tuntematon poika kysyy minulta olenko kunnossa ja Itken. Hän juuri auttoi minut pois siitä tilanteesta mitä liiankin moni nuori tyttö kokee ja mitä minäkin olen valitettavasti joutunut kokemaan jo parikin kertaa. Pian tuo poika ottaa minut lämpimään haliin, tätä minä en kaivannut mutta menköön nyt. En halua olla töykeäkään.
Aleksin Pov
Mies viedään pois ja tuo tyttö vain itkee edessäni kun kysyn häneltä onko hän kunnossa. Halaan häntä, mutta pian vartija tulee ja kysyy mitä on tapahtunut sillä hän haluaa tarkennusta. Selitän hänelle koko asian ja kehotan vielä katsoa valvonta kamerat myöhemmin. Otan ostokseni ja muut asiat ja kysyn tytöltä käykö jos vien hänet kotiin sillä hän näytti siltä että itse sinne ei selviäisi. Kysyn autossa hänen osoitteen ja nimen. "S...Saana" Hän saa sanottua "kaunis nimi" vastaan saaden pienen hymyn hänen kasvoilleen. Ajamme hänen asunnolleen hän asuu vähän matkan päässä parkkipaikalta joten otan kamamme ja lähdemme pian yhdessä kävelemään Saanan osoittamaan suuntaan. Pian olemme hänen asuntonsa edessä ja tuo kaivaa avaimia taskustaan että saisi oven auki, häntä selvästi edelleen vaivaa tuo äskeinen sillä hänen kätensä vetää sellaista hoogie boogia että huh huh. Vihdoin kun tuo saa oven auki hän jättää kengät eteiseen ja suorastaan ryntää sohvalle itkemään, jätän tavaramme eteiseen ja menen tuon viereen ja halaan tuota. kuiskaan hänen korvaan. "Mä voin jäädä yöksi sun turvaksi ja muuten mun nimi se on Aleksi" Saan vastaukseksi vain nyökköyksen. Wait A minute....Aleksi mitä helvettiä sä just sanoit??? Noh, nyt jään näköjään tänne yöksi. On tuo tyttö kyllä kau-eikun siis ihan kiva.
Saanan pov
Paljastui että hänen nimi on Aleksi joka on minusta ihana nimi. Eikun oho, mitäs nyt tuli lipsautettua. En haluaisi halata häntä ehkä juuri nyt mutta en vaan voi vastustaa. Okei nyt meni yli, tuntematon mies tai poika Ja minä tässä vain jumaloin häntä siis voin vaan suorastaan sanoa ajatuksilleni että haista vittu. En tiedä mikä minuun meni sillä nyt hän on näköjään jäämässä meille yöksi. Voi helvetti, miksi mä nyökkäsin kun mä halusin just olla yksin. Noh voin vedota siihen että tämä päivä ei todellakaan ole mennyt suunnitelmien mukaan, ja pääni on ihan pikkaisen tillin tallin kaikesta.
-----------Okei eka luku tehty uusi tulee niin pian kun pystyn tekemään. Tää on mun eka tarina hope you like it.
T:Weirdlilbitch
YOU ARE READING
The Chosen One||Aleksi & Reader
FanfictionSaana(=reader) tapaa pojan ja tapaturman kautta joutuu asumaan hänen luona jonkin aikaa. Molempien tunteet paljastuvat mutta toinen kieltää yhdessä olemisen. Entäs mitä tapahtuu kun parin elämä tasaantuu mutta saa pian ison käänteen? Saavatko he elä...